پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز کارمند؛

کارمندان همواره برای ارتقای شاخص‌های توسعه ای کشور فعالیت دارند

سرهنگ پاسدار «رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز کارمند پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ - 26August 2022

کارمندان همواره برای ارتقای شاخص‌های توسعه ای کشور در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن  رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز کارمند پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

  نامگذاری 4 شهریور به عنوان روز کارمند، فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاش‌های جمعی از شریف‌ترین انسان های تلاشگر، از خود گذشته و متعهد است که همواره برای ارتقای شاخص‌های توسعه ای کشور در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

بی‌تردید نیروی انسانی متعهد و متخصص، ارزنده‌ترین سرمایه هر سازمان به شمار می‌رود و کارمندان در ساختن آینده این سرزمین، محقق ساختن توسعه و پیشرفت کشور و دستیابی به قله‌های رفیع موفقیت گام های ارزنده ای بر می‌دارند.

در  برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی بخصوص دوران دفاع مقدس و پس از آن مانند دوران مبارزه با ویروس منحوس کرونا کارمندان همواره با روحیه ایثار و از خود گذشتگی گامهای موثری در رفع مشکلات هم وطنان خود بر داشته اند.

اینجانب فرارسیدن «روز کارمند» را به تمامی کارمندان سخت‌کوش که با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ خود بر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور و استان  لرستان همت می‌گمارند؛ تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال توفیق خدمت هرچه بیشتر برای همه خادمان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار