سازمان بسیج اصناف سپاه فجر فارس در پیامی روز بسیج اصناف را گرامیداشت

سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس در پیامی روز شهادت حاج «مهدی عراقی» که روز بسیج اصناف نامگذاری شده را گرامیداشت.
کد خبر: ۵۴۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ - 26August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس در پیامی روز شهادت حاج «مهدی عراقی» که روز بسیج اصناف نامگذاری شده را گرامیداشت.

در این پیام آمده است:

«چهارم شهریور ماه یادآور عروج یكی از بزرگ‌مردان انقلاب اسلامی از جامعه بزرگ اصناف و بازاریان مؤمن و فداكار كه سابقه طولانی در حمایت از نهضت اسلامی دارند می‌باشد.

شهید حاج مهدی عراقی كه امام خمینی (ره) او را برادر، فرزند خوب و عزیز خود خواند، پس از سالیان طولانی مبارزه برای حاكمیت اسلام، در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دست كج اندیشان و منحرفان از اسلام ناب محمدی به شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست تا در ادامه مسیر خدمت به جمهوری اسلامی از نعمت حضور او محروم شویم.

ولی اصناف با انصاف ما و همرزمان و همراهان او با تلاش و كوشش فراوان سعی كردند راه او را كه مقام معظم رهبری فرمودند یكی از پرسابقه‌ترین و قوی‌ترین استوانه‌های این انقلاب بود، ادامه دهند و در همه صحنه‌های مورد نیاز تداوم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

سازمان بسیج اصناف با افتخار و مسرت سالروز شهادت این دلاور مرد اسلام ناب محمدی كه اسوه ایمان، شجاعت، ایثار و جوانمردی اصناف می‌باشد را به عنوان روز بسیج اصناف نامگذاری كرد تا تفكر بسیجی كه از سالیان گذشته در دوستان خدا وجود داشته و شهیدان والامقام و صدها مجاهد فی سبیل‌الله كه همه نشان از خلوص و صفای بازاریان و اصناف محترم در عرصه‌های مختلف دارد را گسترش دهد و برای نیروهای جوان و پرتلاش جامعه بزرگ اصناف به عنوان نمونه و اسوه و الگو معرفی نماید؛ چهارم شهریورماه سالگرد شهادت شهید حاج مهدی عراقی و روز بسیج اصناف گرامی باد.»

در تقویم رسمی کشورمان، روز چهارم شهریور به مناسبت شهادت شهید حاج مهدی عراقی (ره) و فرزندش که توسط گروهک فرقان به شهادت رسیدند روز بسیج اصناف نام‌گذاری شده و گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها