مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

شهدا سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند

سرهنگ پاسدار «امیری مقدم» گفت: شهیدان سرمایه‌های اجتماعی ما هستند و نقش مهمی در امنیت و آرامش جامعه دارند.
کد خبر: ۵۴۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ - 27August 2022

سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین امروز (شنبه) در دیدار با «محمد ادیب رامندی» فرماندار شهرستان بوئین زهرا با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت یادآور خدمات ایثارگرانه، جهادی و انقلابی دولت به ملت دانسته و امیدواریم مسئولان و مدیران قدر نعمت خدمتگزاری به مردم شهیدپرور کشور را بدانند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از یادمان شهدای گمنام شهرستان بوئین زهرا، گفت: متاسفانه یادمان شهدای گمنام روستای خوزنین در شهرستان بوئین زهرا با وجود تدفین بیش از یک دهه اما هنوز تکمیل نشده است.

این مسئول افزود: فرمانداران به عنوان رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس هیئت امنای حرم شهدای گمنام در شهرستان محسوب می شوند که امیدواریم با حضور فرماندار انقلابی بوئین زهرا شاهد تکمیل المان‌های شهدای گمنام در این شهرستان باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین عنوان کرد: المان شهدای گمنام شهر دانسفهان، دانشگاه آزاد شهر شال، روستای خوزنین و روستای ولی آباد از جمله یادمان هایی است که هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده اند.

«محمد ادیب رامندی» فرماندار شهرستان بوئین زهرا نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: امیدواریم در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال جاری شاهد افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان بوئین زهرا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها