معاون هماهنگ‌کننده نزاجا تشریح کرد؛

اقدامات نیروی زمینی ارتش در خدمت‌رسانی به زائران اربعین

امیر سرتیپ فلاح، اقدامات نیروی زمینی ارتش در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۴۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ - 27August 2022

امیر سرتیپ عباس فلاحبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) این نیرو با بیان اینکه تأمین امنیت در مرز‌های کشور از مهم‌ترین موضوعات در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) است، اظهار داشت: یگان‌های نیروی زمینی ارتش با استقرار در مرز‌های کشور به همراه دیگر نیرو‌های مسلح، امنیت و کنترل ورود و خروج زائران از مرز را برعهده دارند.

امیر فلاح به برپایی موکب‌های متعدد نیروی زمینی ارتش در مسیر کاروان‌های زائران حسینی (ع) اشاره و تصریح کرد: برای تأمین رفاه زائران حسینی (ع) اقدامات گسترده‌ای در مناطق غرب، جنوب غرب و شمال غرب کشور برنامه‌ریزی شده است و ان‌شاءالله خدمات ارزشمندی به زائران ارائه خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نزاجا اورژانس هوایی، بیمارستان‌های صحرایی، کنترل و پایش مرزی، آشپزخانه سیار و... را بخشی از اقدامات این نیرو در مسیر کاروان‌های زائران اربعین حسینی (ع) در مرز‌های کشور برشمرد و تأکید کرد: به‌صورت شبانه‌روزی مرز‌های کشور با پیشرفته‌ترین پهپاد‌ها و دوربین‌های مجهز کنترل و رصد می‌شود و چند فروند بالگرد هوانیروز به‌عنوان اورژانس هوایی نیز در مرز‌های کشور مستقر است تا در صورت نیاز اجرای مأموریت کنند.

امیر فلاح به برنامه‌های مهم فرهنگی در موکب‌های ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی، رفاهی و تأمین امنیت مرزی، موکب‌های نیروی زمینی ارتش برنامه‌های مهم فرهنگی از جمله برپایی نماز‌های جماعت، پاسخگویی به سوالات شرعی، اهداء بسته‌های فرهنگی مورد نیاز سفر و... را در دستور کار خود دارند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار