معاون اجرایی ارتش تأکید کرد؛

نقش‌آفرینی فعالان عرصه دفاع مقدس در حوزه جهاد تبیین

امیر سرتیپ محمودی گفت: حضور در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت‌های آن در جهاد تبیین باید همیشه در دستور کار فعالان عرصه فرهنگ دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۵۴۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 27August 2022

امیر سرتیپ محمودیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی از سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا بازدید کرد.

در این بازدید، امیر محمودی ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های مختلف در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حضور در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت‌های آن در جهاد تبیین باید همیشه در دستور کار فعالان عرصه فرهنگ دفاع مقدس باشد و با تولید آثار و محتوای فاخر برای جامعه به‌ویژه نسل جوان خود را در جنگ نرم دشمن، مسلح و مجهز کنیم.

معاون اجرایی ارتش افزود: همان‌طور که در هشت سال جنگ تحمیلی ابرقدرت‌ها علیه ملت ایران با وجود مظلومیت پیروز شدیم، در جنگ رسانه‌ای امروز هم که دشمن با همه قوا وارد میدان نبرد شده، با ایمان و اراده خود ان‌شاءالله پیروزیم و این ظفر را خداوند متعال به مؤمنان وعده داده است.

در این برنامه، امیر محمودی ضمن بازدید با حضور در جمع فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی در جریان فعالیت‌های آنان در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت قرار گرفت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار