استاندار مازندران:

پروژه‌های عمرانی استان مازندران شتاب گرفت

«حسینی پور» گفت: پس از اولویت گذاری و سفر سال گذشته رییس جمهور به مازندران، پروژه‌های عمرانی استان شتاب بیشتری گرفت.
کد خبر: ۵۴۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹ - 27August 2022

پروژه‌های عمرانی استان مازندران شتاب بیشتری گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح میدان هزار سنگر آمل، اظهار داشت: پس از اولویت گذاری و سفر سال گذشته رییس جمهور به استان مازندران، پروژه‌های عمرانی استان شتاب بیشتری گرفت.

حسینی پور بر سرعت بخشی به تکمیل و بهره برداری پروژه‌های عمرانی استان تاکید کرد و گفت: لازم است تمامی پروژه‌های عمرانی دارای روزشمار مشخص باشند تا شاهد کم کاری‌ها و خلف وعده‌ها نباشیم.

وی تعیین روزشمار برای اتمام پروژه‌های عمرانی و عملکرد مدیران را ضروری دانست و تاکید کرد: پروژه عمرانی که با آرامش و رفاه مردم ارتباط دارند، نباید گرفتار بازی‌های پیمانکاران و پیچ و خم‌های اداری شوند.

استاندار مازندران، حضور میدانی و عملکرد اجرایی و قابل لمس مدیران را یک اصل برای تمامی مسئولان عنوان کرد و گفت: فصل بی‌حالی، رخوت و بی انگیزگی در استان مازندران پایان یافته و باید مدیران تکلیف خود را روشن کنند.

حسینی پور جایگاه آمل را از لحاظ تاریخی، مذهبی و اقتصادی برجسته توصیف کرد و افزود: این شهرستان قطب اقتصادی و پیشانی گردشگری استان است که متاسفانه طی سال‌های متمادی مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

به گفته وی، آمل جایگاه استراتژیک در حوزه صنعت دارد، اما اقتصاد صنعتی این شهرستان هنوز نتوانسته جایگاه واقعی خود را در کشور و استان بیابد.

وی بر جایگاه مذهبی و دینی شهرستان آمل با بهره مندی از موهبت پیشینه علامه حسن زاده آملی و آیت الله جوادی آملی تاکید کرد و افزود: این عالم وارسته به تنهایی جایگاه شهرستان آمل را در کشور متمایز می‌کنند.

استاندار مازندران گفت: این شهرستان همه شاخص‌های پیشرفت و توسعه را دارد، ولی باید همه همدل شوند؛ باید با تجمیع تمامی ظرفیت‌ها آملی ساخته شود تا در شأن و منزلت مردم انقلابی و مجاهد این شهرستان باشد.

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت پل روگذر میدان هزار سنگر آمل با حضور استاندار مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار