مدیرکل حفظ آثار خوزستان خبر داد:

هفتمین همایش اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس برگزار شد

هفتمین همایش اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در استان خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ - 03October 2015

هفتمین همایش اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از اهواز، سردار محمد علی پور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: درس آشنایی با دفاع مقدس نقطه عطفی در هویت تاریخی و علمی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به فعالیت 60 استاد درس دفاع مقدس در استان خوزستان افزود: در ترم تحصیلی گذشته بیش از ده هزار دانشجو این درس را انتخاب واحد و گذراندهاند.

سردار علی پور دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس را فرصتی جهت تبیین حماسهها و رشادتهای دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: همایش اساتید درس دفاع مقدس با هدف بروز رسانی اطلاعات، بررسی کتاب درس آشنایی با دفاع مقدس و موضوعات تعامل میان استاد و دانشجو برشمرد.

سردار زهدی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و استاد درس دفاع مقدس به تبیین موضوعات مختلف درس دفاع مقدس پرداخت و فصل های مختلف کتاب درس آشنایی با دفاع مقدس را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: ضمن تبادل نظر اساتید در خصوص ارائه هرچه بهتر و توسعه کمی و کیفی این درس در مراکز آموزش عالی استان از لحاظ علمی و فرهنگی، با هدف دانش افزایی و تقویت بنیه علمی اساتید بهره گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها