مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تکریم از تاریخ پرافتخار دوران حماسه است

سردار مرادحاجتی گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس یعنی تکریم از تاریخ پرافتخار دوران حماسه و تلنگر به نسلی است که باید فرا بیاموزند که این نسل ماندگار بودند که عصر ماندگار دفاع مقدس را رقم زدند.
کد خبر: ۵۴۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ - 28August 2022

نسل ماندگار زمان جنگ بودند که عصر ماندگار دفاع مقدس را رقم زدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین جلسه هماهنگی کمیته پیشکسوتان شورای هماهنگی دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در دفتر «سعید اختلاط» نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در استان و رئیس کمیته پیشکسوتان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه بر تکریم و تجلیل شایسته از پیشکسوتان دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: انتظار از خوزستان در همه زمینه ها به خصوص در عرصه حماسه و ایثار بالاست و عملکرد ما هم باید در شان و جایگاه این استان به عنوان پایتخت دفاع مقدس باشد.

وی افزود: درست است که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس متولی برگزاری مراسمات تجلیل از پیشکسوتان در سراسر کشور است اما تکریم و تجلیل از این سرمایه‌های ماندگار بر عهده همه نهادها و دستگاه‌هاست چرا که جامعه بزرگ رزمنده و ایثارگر ما متعلق به همه اقشار، اقوام و ادارات مختلف بودند فلذا همه باید کمک کنند که بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق، نزد این حماسه سازان روسفید شویم.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس یعنی تکریم از تاریخ پرافتخار دوران حماسه و تلنگر به نسلی که باید فرا بیاموزند که این نسل ماندگار بودند که عصر ماندگار دفاع مقدس را رقم زدند.

نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در خوزستان نیز ضمن تقدیر از برنامه ریزی همه جانبه برای مراسمات هفته دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان را از رسالت های اصلی همه نهادها دانست و یادآور شد: هر کسی باید به سهم خود از ایثارگران و پیشکسوتان حوزه کاری خود تقدیر کند و اینک که این مراسم متمرکز شده نیز می طلبد که همه در انجام شایسته آن نقش داشته باشند.

وی متذکر شد: در خیلی از کشورها شاهد هستیم که علی‌رغم گذشت دهه‌ها و قرن ها از جنگ‌هایشان، هنوز یاد و خاطره رزمندگان‌شان را قدر می دانند و این در حالی است که جامعه رزمنده ما هنوز نفس‌شان گرما بخش محافل و زندگی ما است و نباید از این عزیزان و سرمایه‌های ارزشمند غفلت کنیم.

در پایان این جلسه مقرر شد هماهنگی های لازم جهت برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان در اولین روز از هفته دفاع مقدس صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها