نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد؛

لزوم سپردن امور فرهنگی و تربیتی به افراد متخصص

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: سپردن امور فرهنگی، تعلیمی و تربیتی به افرادی که تخصص لازم را دارند ضروری است.
کد خبر: ۵۴۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ - 28August 2022

سپردن امور فرهنگی و تربیتی به افراد متخصص

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان در جلسه کمیته همکاری حوزه ‌و آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه اهمیت تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: مدیران و معاونان مدارس لرستان باید سند تحول آموزش‌ و پرورش را مطالعه و وظایف خود را استخراج کنند.

وی ضمن تأکید به سپردن امور فرهنگی  و تربیتی به افراد متعهد و متخصص افزود: در سطح کلیه ادارات لرستان در همه زمینه‌ها نیازمند بازسازی انقلابی در امور فرهنگی و اداری هستیم که هر از چند گاهی شاهد ناهنجاری‌های گفتاری و رفتاری نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه سپردن امور فرهنگی، تعلیمی و تربیتی به افرادی که تخصص لازم را دارند ضروری است، عنوان کرد: ادارات این استان در به‌کار‌گیری نیروها و سپردن امور فرهنگی، تعلیمی و تربیتی به افراد متخصص بیش از دو دهه است که رنج می‌برد.

وی عنوان کرد: بنده تاکنون در سخنرانی‌های متعدد 156 بار در ارتباط با تبعیض، شایسته‌‌سالاری و توصیه‌های فراقانونی، 301 بار در باب عدل و عدالت، 120 مرتبه در ارتباط با  فساد و مفسد، 141 بار در ارتباط با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و همچنین هزار و 69 مرتبه در رابطه با ایثار، شهید و شهادت در سخنرانی‌ها صحبت کرده‌ام.

شاهرخی گفت: در آموزش‌وپرورش لرستان باید به‌روی فعالان فرهنگی نام و نشان‌دار باز باشد و از آن‌ها خواسته شود که از ظرفیت‌شان استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه ستاد اقامه نماز باید در آموزش‌ و پرورش‌ برقرار شود، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی شود از ظرفیت روحانیون  مستقر در ادارات برای رفتن به مدارس به‌صورت یک روز در هفته استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار