مدیرکل راه‌آهن ناحیه جنوب خبر داد؛

آغاز خدمات دهی ایستگاه راه‌آهن شلمچه به زائران اربعین حسینی

درویش‌زاده گفت: ایستگاه راه‌آهن شلمچه با نصب سایه‌بان و مه پاش آماده پذیرایی از زائران اربعین شد.
کد خبر: ۵۴۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ - 28August 2022

آغاز خدمات دهی ایستگاه راه‌آهن شلمچه به زائران اربعین حسینیبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالکریم درویش‌زاده» مدیرکل راه‌آهن ناحیه جنوب امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایستگاه راه‌آهن شلمچه با نصب سایه‌بان و مه پاش آماده پذیرایی از زائران اربعین شد.

وی افزود: این پروژه در مدت ۲۰ روز با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد ریال به مساحت ۴۵۰ متر مربع به منطور رفاه حال زائران و خدمات رسانی بهینه به زوار اربعین حسینی در گرمای تابستان نصب شد.

درویش‌زاده ادامه داد: تمام ادارات و گروه‌های زیرمجموعه این اداره کل، با تلاش شبانه روزی برای خدمات دهی مناسب و بهینه به زئران در حال تلاش‌ هستند.

مدیرکل راه‌آهن ناحیه جنوب گفت: در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان از تاریخ ۱۵ تا ۳۰ شهریور، ظرفیت قطارهای مسیر تهران به خرمشهر و مشهد به کرمانشاه نسبت به وضع موجود ۲ برابر شده و در این ایام، قطارهای تهران به اهواز و مشهد به اهواز تا خرمشهر ادامه مسیر خواهند داشت.

وی یادآور شد: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.

درویش‌زاده خبر داد: در ایام اربعین، زائران حسینی با قطار از ایستگاه خرمشهر تا ایستگاه شلمچه که حدود ۲۰ کیلومتر است به رایگان جابجا می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار