معاون اجرایی ارتش:

اقتدار پهپادی ارتش نمادی از توانمندی کشور در عرصه دفاعی است

امیر سرتیپ محمودی گفت: اقتدار پهپادی ارتش نماد روشنی از توانمندی و رشد عرصه دفاعی است و در رزمایش اخیر که بخشی از توانمندی دفاعی کشور به نمایش گذاشته شد، پهپاد‌ها و سلاح‌های بومی مورد ارزیابی و آزمایش قرار گرفت.
کد خبر: ۵۴۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ - 28August 2022

امیر سرتیپ محمودیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در مراسم صبحگاه ستاد ارتش ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و همچنین سرتیپ دستجردی رئیس وقت شهربانی کشور اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار مغتنمی است تا تلاش و فعالیت‌های بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی را بازگو کنیم که در این میان توانمندی و اقتدار دفاعی بسیار چشمگیر و افتخار آمیز است.

امیر محمودی افزود: دشمنان این انقلاب هیچ وقت تحمل یک دولت انقلابی را نداشته و با شهادت افراد نخبه و کارآمد در طول انقلاب به دنبال عملی کردن نیت شوم خود بودند که خوشبختانه با ایستادگی و مقاومت مردم بصیر و انقلابی و رهبری‌های مدبرانه و هوشمندانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه آن‌ها نقش بر آب شد.

معاون اجرایی ارتش خاطرنشان کرد؛ یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران در کنار همه تحریم‌های ظالمانه دشمنان، رشد و توانمندی دفاعی کشور در حوزه‌های مختلف است. در زمان جنگ از واگذاری کوچکترین اقلام نظامی از جمله سیم خاردار به کشور ما جلوگیری می‌کردند، اما امروز خوشبختانه شاهد ساخت پیچیده‌ترین فناوری‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات نظامی هستیم که همگی به دست توانمند جوانان غیور و انقلابی و دانشمندان متخصص کشورمان صورت گرفته است.

امیر محمودی با اشاره به انجام موفق رزمایش مشترک پهپادی ارتش که در گسترده کشور عزیزمان برگزار شد، گفت: امروز اقتدار پهپادی ارتش نماد واضحی از توانمندی و رشد در عرصه دفاعی است و در رزمایش اخیر که بخشی از توانمندی دفاعی کشور به نمایش گذاشته شد، پهپاد‌ها و سلاح‌های بومی مورد ارزیابی و آزمایش قرار گرفت و انجام موفق آن‌ها امید و نشاط فراوانی را در کشور ایجاد کرد.

معاون اجرایی ارتش همچنین دهم شهریورماه روز تشکیل نیروی پدافند هوایی را به همه آحاد کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از عملکرد خوب و اثرگذار این نیرو برای دفاع از حریم آسمان کشورمان تقدیر کرد.

وی در ادامه، درگذشت حضرت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: امروز جامعه دنباله‌رو افراد و شخصیت‌های بزرگی همچون آیت‌الله ناصری است که در کنار گفتار، عامل به نیات و اندیشه‌های نیک خود هستند که باید این شخصیت‌ها را به‌عنوان الگو به جوانان معرفی کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار