مسئول قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی خبر داد؛

حضور ۱۰۰ جهادگر خراسان رضوی در رزمایش «جهاد مقدس»

«صدیقی» گفت: ۱۰۰ جهادگر قرارگاه شهید غیور اصلی خراسان رضوی در رزمایش «جهاد مقدس»، طی ۲ روز، گچ‌کاری، نصب درب و پنجره، احداث سرویس بهداشتی، لوله‌کشی و سیم‌کشی برق سه واحد مسکن محرومان در فردوس را به پایان رساندند.
کد خبر: ۵۴۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 28August 2022

حضور ۱۰۰ جهادگر خراسان رضوی در رزمایش «حهاد مقدس»/ سه واحد مسکن محرمان در «فردوس» احداث شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «اسماعیل صدیقی» مسئول قرارگاه جهادی شهید غیوراصلی خراسان رضوی، امروز (یک‌شنبه) در حاشیه خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در شهرستان فردوس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه‌های جهادی این قرارگاه به‌دعوت سپاه خراسان جنوبی و در راستای اجلاسیه ملی جهادگران که قرار است در فردوس برگزار شود، به خراسان جنوبی آمده‌اند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید غیوراصلی خراسان رضوی بیان داشت: با توجه به اینکه حوزه فعالیت‌های این قرارگاه عمرانی است، ساخت مسکن محرومان در شهرستان فردوس به ما پیشنهاد شد که طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم، ساخت مسکن برای سه خانواده فاقد سرپرست که دارای سه و دو یتیم بود را برعهده گرفتیم.

وی مطرح کرد: ۱۰۰ جهادگر قرارگاه شهید غیور اصلی خراسان رضوی در رزمایش «جهاد مقدس»، طی ۲ روز، گچ‌کاری، نصب درب و پنجره، احداث سرویس بهداشتی، لوله‌کشی و سیم‌کشی برق سه واحد مسکن محرومان در فردوس را به پایان رساندند.

صدیقی اضافه کرد: همچنین تعدادی از جهادگران در روستای گستج شهرستان فردوس حضور یافته و کار سنگ‌کاری، دیوارچینی و لوله‌کشی چند منزل مسکونی را انجام دادند.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی از سال ۹۷ تشکیل شده و تاکنون بیش از ۱۲۰ مسکن برای محرومان در خراسان رضوی احداث کرده است، بیان داشت: جهادگران قرارگاه شهید غیور اصلی برای اولین‌بار به خراسان جنوبی آمده‌اند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید غیوراصلی خراسان رضوی اضافه کرد: حدود سه هفته قبل نیز کار‌های عمرانی ۲ واحد مسکونی محرومان در شهرستان فردوس را انجام دادیم؛ اما این ۲ واحد در راستای اجلاسیه ملی جهادگران نبود.

صدیقی به تأثیرات فعالیت‌های جهادی بر روحیه جهادگران اشاره و مطرح کرد: خودسازی از مهم‌ترین تأثیرات حضور در گروه‌های جهادی است؛ چراکه صفای قلب و آرامش باطنی که در پی حضور در گروه‌های جهادی به دست می‌آید، با هیچ فعالیتی دست یافتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه دارای ۲۵ گروه جهادی، ۱۲۰۰ جهادگر است که ۴۰۰ جهادگر آن فعال هستند، خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌های این قرارگاه اهدای جهیزیه، کمک به ترک اعتیاد و کمک مؤمنانه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار