فرماندار استهبان:

استهبان در تدوین کتاب «نقش استهبان در دفاع مقدس» پیشتاز است

«کارگر» گفت: شهرستان استهبان در تدوین کتاب «نقش استهبان در دفاع مقدس» نوشته محمد جواد اسلامی، شهری برتر، پیشرو و الگو در استان فارس است.
کد خبر: ۵۴۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ - 28August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «یوسف کارگر» فرماندار استهبان و رئیس شورای حفظ آثار این شهرستان، امروز در جلسه شورای حفظ آثار دفاع‌مقدس شهرستان استهبان که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، سرهنگ پاسدار «عبادالله امیری» فرمانده سپاه ناحیه استهبان و دبیر شورای حفظ آثار استهبان، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ «مصطفی خاوری» امام جمعه شهرستان استهبان و جمعی از مسئولین این شهرستان در محل فرمانداری استهبان برگزار شد اظهار داشت: شهرستان استهبان در تدوین کتاب «نقش استهبان در دفاع مقدس» نوشته محمد جواد اسلامی شهری برتر، پیشرو و الگو در استان فارس است.

  فرماندار استهبان در ابتدای این جلسه بیان داشت : هفته دولت بهانه‌ای است تا مردم با خدمات و اقدامات یک ساله دولت آشنا و از نعمت پروژه‌هایی که به برکت نظام مقدس جمهوری ایران و دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به وجود آمده برخوردار شوند. ما در شهرستان استهبان چهار یادمان شهدای گمنام داریم که اولین یادمان در شهر استهبان در سال 87 تکمیل شده و پیکر مطهر5 شهید گمنام در آنجا دفن است.

کارگر افزود: یادمان دوم با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در دانشگاه آزاد قرار دارد و دو شهید گمنام در آن آرمیده ‌اند و یادمان سوم در تپه شهدای ایج  و دربرگیرنده  پیکر دو شهید گمنام است و  یادمان چهارم نیز با پیشرفت فیزیکی 50 درصد محل دفن پیکر مطهر دو شهید گمنام جنب سالن شهید سلیمانی شهر رونیز است  که جهت تکمیل و بهره‌برداری از آنها نیاز به  سه میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار هستیم.

در ادامه این جلسه امام جمعه استهبان نیز با بیان برخی کاستی‌های موجود گفت: هر مهمانی که وارد شهر قرآنی استهبان می‌شود به اولین جایی قبل از زیارت گنبد و بارگاه امامزاده  پیرمراد (ع) که بسیار زیبا است برخورد می کند گلزار شهدا (قطعه یک) است که کمبودها و کاستی‌های آن متاسفانه خیلی به چشم می آید که باید پیگیری لازم صورت گیرد تا تکمیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها