فرمانده سپاه قدس گیلان:

سیاستمداران و اقتصاددانان اهتمام ویژه به نقش کارگران داشته باشند

سردار «عبدالله‌پور» گفت: اشتغال بر محور کارگری یکی از محور‌های اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی است و از همین رو تمامی سیاستمداران، اقتصاددانان و صاحب نظرانی که طالب پیشرفت باشند باید اهتمام ویژه به نقش کارگران داشته باشند.
کد خبر: ۵۴۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸ - 28August 2022

سیاستمداران و اقتصاددانان اهتمام ویژه به نقش کارگران داشته باشند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در دیدار با «حمیدرضا الله بداشتی» رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور در سالن اجتماعات سپاه قدس با بیان اینکه شهدا با خون پاک خود در تاریخ جهان اسلام جاودان شدند، اظهار داشت: امنیت امروز کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم، زیرا شهدا با نثار خون خود به انقلاب اسلامی، امنیت و عظمت را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره وجود بیش از ۱۴ هزار شهدای کارگر در کشور، تصریح کرد: قشر کارگر یکی از اقشار زحمتکش در جامعه هستند که با نثار خون در دوران دفاع مقدس بصیرت و ولایتمداری خود را نشان دادند.

وی نقش کارگر در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار مؤثر دانست و افزود: اهمیت نقش کارگر در اقتصاد کشور، بر کسی پوشیده نیست، زیرا بیش از ۹ سال است که مقام معظم رهبری شعار سال را بر محور اقتصادی انتخاب می‌کنند که گواه بر همین مطلب است.

عبدالله‌پور با تأکید بر لزوم توجه به نقش کارگران در توسعه محور‌های اقتصاد در جامعه، خاطرنشان کرد: اشتغال بر محور کارگری یکی از محور‌های اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی است و از همین رو تمامی سیاستمداران، اقتصاددانان و صاحب نظرانی که طالب پیشرفت باشند، باید اهتمام ویژه به نقش کارگران داشته باشند.

وی با بیان اینکه در صورت اهتمام به نقش کارگران و تأمین امنیت شغلی آنان بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور نیز برطرف می‌شود، تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های مهم در میان قشر کارگر نداشتن امنیت شغلی مناسب است، لذا سپاه قدس گیلان با تمام ظرفیت خود در تمامی عرصه‌ها از قشر کارگر حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار