مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد؛

درخشش معلمان و دانش‌آموزان همدانی در مسابقات کشوری قرآن

«نقوی» از کسب شش رتبه برتر کشوری توسط معلمان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مسابقات مرحله کشوری قرآن، عترت و نماز سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ - 28August 2022

درخشش معلمان و دانش‌آموزان همدانی ذر مسابقات کشوری قرآنبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «محمود نقوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پایان پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز کارکنان آموزش و پرورش استثنایی و هفدهمین دوره مسابقات آوایی و پژوهشی قرآن و عترت دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور، معلمان‌ و دانش آموزان شرکت کننده استان همدان موفق به کسب شش رتبه برتر کشوری شدند.

وی افزود: در این دوره‌ از مسابقات و در بخش کارکنان «ابوالفضل وجدی مزین» معلم روشندل آموزش و پرورش استثنایی موفق به کسب رتبه نخست در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم شد.

نقوی خاطرنشان کرد: در مسابقات دانش آموزان و در بخش آوایی نیز «پرهام ایرانپور» در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم و «محمد امین رستمی» در رشته اذان رتبه نخست، «زهرا زمانی وفادار» در رشته حفظ کل قرآن کریم رتبه دوم و «سارا پیله وریان» در رشته ترتیل موفق به کسب رتبه سوم شدند ضمن اینکه «فاطمه کلوندی» در رشته انشاء نماز موفق به کسب رتبه سوم شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: این دوره از مسابقات در شهر مقدس مشهد برگزار شد و در مجموع ۱۰ نفر دانش آموزان و معلمان توانا و با استعداد استان همدان در سه گروه به این رقابت ها اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها