رئیس دانشگاه علوم رضوی درگذشت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام «خیاط» با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله «محمدعلی ناصری» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ - 29August 2022

رئیس دانشگاه علوم رضوی درگذشت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در پی درگذشت آیت‌الله «محمدعلی ناصری»، حجت‌الاسلام‌ «علی خیاط» رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری با صدور پیامی درگذشت این استاد اخلاق را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.

حوزه‌های علمیه عزادار فقیهی عالیقدر و عارفی واصل شد. با شخصیت اخلاقی که در منش آن عالم ربانی نیز تبلور داشت، عامل به اخلاق نیکوی منبعث از آموزه‌های اهل‌بیت علیهم السلام بود از این رو تأثیری شگرف در طیف عظیمی از طلاب و اقشار مختلف مردم در جامعه داشت.

آن فقیه فقید در کنار تربیت شاگردان در حوزه علمیه کهن اصفهان، یاری دلسوز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حامی مقام عظمای ولایت در صحنه‌ها و بحران‌های مختلف بود.

اینجانب به نمایندگی از اساتید، طلاب و دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن تسلیت به محضر مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام عظمای ولایت و بیت مکرم آن استاد فقید، در جوار حرم مطهر عالم آل‌ محمد صلی الله علیه و آله، برای ایشان رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار