معاون اجتماعی سپاه کربلای مازندران عنوان کرد؛

پایان تصویربرداری فیلم «نصرالله» در مازندران

حجت‌الاسلام «حمیدی‌نژاد» از پایان تصویربرداری فیلم «نصرالله» با موضوع آسیب‌های اجتماعی در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ - 29August 2022

پایان تصویربرداری فیلم «نصرالله» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «احمد حمیدی‌نژاد» معاون اجتماعی سپاه کربلای مازندران در زمینه تولیدات هنری ـ رسانه‌ای در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فعالیت در این حوزه معاونت اجتماعی سپاه کربلا رویکرد استفاده از ابزار هنر را در پیش گرفت که این رویکرد موجب اتفاقات خوب در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد افزود: برای ارائه الگو و راهکار موفق و نشان دادن شیوه‌های مناسب در این مسیر به ساخت تله‌فیلم اقدام شد که تا کنون ۱۵ فیلم داستانی تولید شد.

این مسئول عنوان کرد: موضوعات تولیدی این فیلم‌ها در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اخلاق، رفتار، زندگی اجتماعی، کمک مومنانه، ازدواج، طلاق، فرزندآوری، نیکوکاری و دستگیری از افراد بوده است.

وی بیان کرد: آخرین فیلم تولید شده فیلم «نصرالله» بود که در این فیلم زندگی یک ریش سفیدی است که با شیوه‌های مختلف واسطه خیر می‌شود تا مشکلات زندگی افراد را رفع کند همچنین در سایر فیلم‌ها نیز برای رفع آسیب‌های اجتماعی کار‌های هنری فاخر انجام شد. همچنین در زمینه معضلات مواد مخدر، اهمیت فرزندآوری، ایجاد اشتغال، تولید ملی، افزایش عزت نفس، افزایش جمعیت نیز اقدامات خوبی در حال انجام است.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد با بیان اینکه تیم و عوامل هنری جهادگونه در خدمت مردم هستند و این فیلم‌ها را در کمترین زمان ممکن تولید می‌کنند، گفت: تصویربرداری تله فیلم داستانی «نصرالله» در ساری به کارگردانی «رضا محمدی» و تهیه کنندگی معاونت اجتماعی سپاه کربلای مازندران به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها