فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش:

تعامل «دافوس آجا» با دیگر کشور‌ها موجب عمق‌بخشی به دیپلماسی دفاعی می‌شود

امیر سرتیپ ولیوند گفت: تعامل با کشور‌های مختلف و برقراری روابط در حوزه آموزش و پژوهش عمق دیپلماسی و تبادل فرهنگی کشور‌ها را بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۵۴۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ - 29August 2022

تعامل «دافوس آجا» با دیگر کشور‌ها موجب عمق‌بخشی به دیپلماسی دفاعی می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان مهمان (خارجی) دافوس ارتش اظهار داشت: تعامل با کشور‌های مختلف و برقراری روابط در حوزه آموزش و پژوهش، عمق دیپلماسی و تبادل فرهنگی کشور‌ها را بیشتر می‌کند.

امیر ولی‌وند با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای نمایندگانی از کشور‌های دوست و هم‌پیمان خطاب به دانشجویان گفت: شما عزیزان در طول فرایند دوره آموزشی دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران، در واقع در فضای آموزشی و فرهنگی کشور میزبان با دوستان ایرانی خود زندگی می‌کنید و این تعامل را که وجوه مختلف زبانی، فرهنگی، نظامی و... دارد، قطعاً فراموش نخواهید کرد.

فرمانده دافوس ارتش افزود: ما دانش و تجارب نظامی خود را خالصانه و بدون کم و کاست و براساس پیمان و وحدت‌نامه‌ای که با کشور‌ها بسته‌ایم در اختیار آن‌ها گذاشته‌ایم؛ همچنین تلاش کردیم تا هر سال تعداد دانشجویان مهمان را بیشتر کنیم و به لطف خدا این روند ادامه دارد.

امیر ولی‌وند با اشاره به اهمیت تبیین دیپلماسی دفاعی خاطرنشان کرد: در پرتو همین تعاملات است که دیپلماسی دفاعی و نظامی شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار