مرکز مهارت‌آموزی شهید اسداللهی سپاه تهران افتتاح شد

مرکز مهارت‌آموزی سردار شهید حسین اسداللهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با حضور مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح افتتاح شد.
کد خبر: ۵۴۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ - 29August 2022

مرکز مهارت‌آموزی شهید اسداللهی سپاه تهران افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی سردار شهید «حسین اسداللهی» سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، امروز (دوشنبه) با حضور سردار «موسی کمالی» مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار سرتیپ «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) و سردار «داود روشنی» مسئول قرارگاه مهارت‌آموزی نیروی انسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

سرهنگ «علیرضا سالارکیا» معاون اجرایی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در مراسم افتتاحیه این مرکز، با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه مهارت‌آموزی در سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: در تهران مراکز متعدد مهارت‌آموزی راه‌اندازی شده است که در این راستا با بسیج اصناف و اتاق بازرگانی تهران هماهنگی کرده‌ایم تا بتوانیم اشتغال خارج از دوران خدمت را برای سربازان وظیفه تسهیل کنیم.

سالارکیا افزود: همچنین در راستای وام‌های اشتغال‌زایی که بعد از اتمام خدمت به سربازان وظیفه اعطا می‌شود نیز با استانداری تهران رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی شهید حسین اسداللهی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ که امروز افتتاح شد، در قالب ۱۲ کلاس و ۲۵ رشته آموزشی فعالیت خود را آغاز می‌کند و یکی از ویژگی‌های این مرکز، این است که در آن برای سربازان وظیفه‌ای که از شهرستان اعزام شده در تهران خدمت می‌کنند، فضای مناسبی اعم از تخت‌خواب، آسایشگاه و سالن غذاخوری پیش‌بینی شده است.

معاون اجرایی فرمانده سپاه تهران بزرگ، با بیان اینکه براساس تدابیر اندیشیده شده، تمام جوانان در بدو ورود به خدمت وظیفه عمومی باید در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت کنند، گفت: ابتدا علاقه‌مندی سربازان وظیفه سنجیده می‌شود و علاوه‌ بر این‌که آن‌ها دوره‌های عقیدتی و مهارت‌های پنج‌گانه را طی می‌کنند، دوره‌های کوتاه‌مدت فنی و حرفه‌ای را نیز می‌گذرانند.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار