اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در پیامی تأکید کرد؛

لزوم برخورد قاطع با هتاکان و جسارت‌کنندگان به خانواده شهدا

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با صدور پیامی هتک حرمت و جسارت به همسر و دختر شهید «منصور خادم صادق» بخاطر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در شیراز را محکوم کرد و خواستار برخورد قاطع با مسببین این حادثه شد.
کد خبر: ۵۴۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ - 30August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، در پی انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط همسر و دختر شهید «منصور خادم صادق» در پاساژ مصطفوی شیراز که منجر به ضرب و شتم، هتک حرمت و جسارت آنها توسط دو نفر از اراذل و اوباش شد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با صدور پیامی ضمن محکوم کردن این موضوع، خواستار اشد مجازات الهی و برخورد قاطع با مسببین و مشوقین شد. 

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حجاب وقار است، متانت است، ارزشگذاری زن است، سنگین شدن کفه ی آبرو و احترام اوست؛ این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسئله ی حجاب تشکر کرد؛ این جزو نعمتهای الهی است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

متاسفانه باخبر شدیم که دو نفر از اراذل و اوباش و فریب‌خوردگان در اقدامی هتاکانه و بی شرمانه به همسر و دختر محترم شهید والامقام حاج منصور خادم صادق در پاساژ مصطفوی شیراز جسارت و آنان را مورد آزار و اذیت، توهین و ضرب و جرح قرار داده اند که با نهایت تاسف مورد تشویق جمعی از کسبه و مسئولین این پاساژ نیز قرار گرفته‌اند.

لذا با عنایت به خط ‌دهی دشمنان انقلاب اسلامی به این فریب‌خوردگان برای مواجهه با نیروهای انقلابی و حزب‌الهی به ویژه زنان عفیف و با حجاب شهر، از مسئولین محترم قضایی استان درخواست رسیدگی فوری و اعمال اشد مجازات را برای بانیان این حرکت بی شرمانه و متجاهرانه داشته و اجرای حدود الهی در مکان رخداد را درخواست داریم و همچنین از نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی استان درخواست رسیدگی فوری به این موضوع و شناسایی مسببان، مروجین و مشوقین این اقدام گستاخانه در اسرع وقت را داریم.

انتظار می‌رود مسئولین دلسوز استان اعم از روحانیت انقلابی و در صحنه و مسئولین اجرایی استان نیز موضوع برخورد جدی با هجمه‌کنندگان به ارزش‌های الهی را در دستور قرار داده و بدون اغماض نسبت به اجرای حدود الهی در سومین حرم اهل بیت (ع) اقدام کنند و اجازه ندهند که هنجارشکنان اقدام به پرده دری بیشتر نسبت به نیروهای انقلاب به ویژه به زنان پاکدامن و با حجاب نمایند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار