نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌ جنوبی:

ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان جایگاه ویژه‌ای دارد

آیت‌الله «عبادی» با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه خود را در اسلام و قلب مردم پیدا کرده است، گفت: ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان جایگاه ویژه‌ای دارد.
کد خبر: ۵۴۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ - 29August 2022

انقلاب اسلامی محصول ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی نیروهای انقلابی و نیروهای مسلح استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، امروز (دوشنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، با اشاره به جایگاه ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: از ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان «کلمه طیبه» تعبیر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: وقتی که در این کلمه طیبه (ارتش) اندیشه کنیم، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی غیر از تشکیلات وابسته و امرای خاصی که بیگانه آن‌ها را خریده بود، پیکره ارتش به‌عنوان فرزندان مردم، از ایمان برخوردار بودند.

آیت‌الله «عبادی» اضافه کرد: نافرمانی ارتش در آن دوران طاغوتی که وابسته به شرق و غرب بود، یعنی «از همه چیز گذشتن»؛ اما فرزندان ملت این کار را کردند که از سابقون و السابقون آن‌ها نیروی هوایی بود.

وی مطرح کرد: امام خمینی (ره) نیرو‌های حوزه را به همکاری ارتش فرستادند و از ساعت بیعت با ایشان تاکنون، ارتش به عنوان یک نیروی انقلابی، پا در رکاب و با دست و دل باز و نیز با تقدیم ۴۸ هزار شهید، خار چشم دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه خود را در اسلام و قلب مردم پیدا کرده است، افزود: علمایی که از حوزه به فرمان امام خمینی (ره) برای کمک به ارتش رفتند، توانستند این ترکیب مکتبی را هدفمند کمک کنند و همچنان که ملاحظه می‌شود، ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان جایگاه ویژه‌ای دارد.

آیت‌الله «عبادی»، انقلاب اسلامی ایران را محصول ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی نیرو‌های انقلابی و نیرو‌های مسلح دانست و خاطرنشان کرد: نیرو‌های ارتش سختی‌های بزرگی را تحمل کردند؛ اما اکنون گذر زمان به نفع اسلام و نیرو‌های انقلابی است و غربی‌ها خودشان هم توجه کردند که در قالب‌های مختلف شکست‌های عظیمی را تحمل می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها