مدیر فرودگاه یاسوج خبر داد؛

برقراری نخستین پرواز مستقیم یاسوج به نجف در ایام اربعین

«انصاری‌فرد» گفت: با راه‌اندازی پروازهای بین‌المللی در فرودگاه یاسوج، نخستین پرواز به شهر نجف در کشور عراق از این فرودگاه در ایام راهپیمایی اربعین انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۴۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ - 29August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «عنایت انصاری‌فرد» مدیر فرودگاه یاسوج امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر وزیر کشور به یاسوج با درخواست‌های مسئولان استان برای برقراری پرواز یاسوج به نجف در ایام اربعین، وزیر کشور در تماس تلفنی با رئیس سازمان هواپیمایی کشور این موضوع را پیگیری و دستور برقراری پرواز را صادر کرد.

انصاری فر با بیان اینکه نخستین پرواز بین‌المللی فرودگاه یاسوج در ایام راهپیمایی اربعین انجام می شود، افزود: با دستور وزیر کشور سهمیه پرواز اربعین برای کهگیلویه و بویراحمد اعمال شد.

وی بیان کرد: فرودگاه یاسوج با همکاری یکی از شرکت‌های هواپیمایی و بر اساس تعداد افرادی که رئیس سازمان حج و زیارت استان اعلام کند در طول هفته پرواز‌ها را برقرار می‌کند.

مدیر فرودگاه یاسوج با تأکید بر اینکه با توجه به تعداد زائران، در هفته دو یا سه پرواز خواهیم داشت، اضافه کرد: طبق برنامه‌های اعلام شده این پرواز‌ها از ۱۵ تا ۳۱ شهریور برقرار است و نحوه ثبت‌نام و هزینه این پرواز‌ها در روز‌های آینده به اطلاع مردم استان می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها