مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای/ مخاطب اول فرمان «جهاد تبیین» فعالان رسانه‌ای هستند

«رضایی» گفت: برای جبهه تشکل شده انقلاب اسلامی در فضای رسانه‌ای باید یک جبهه واحد و هماهنگ از عرصه‌های مختلف شکل گرفته و تشکیل شود.
کد خبر: ۵۴۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ - 29August 2022

ضرورت تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای برای مقابله با دشمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سجاد رضایی» مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی، امروز (دوشنبه) در جلسه مجمع فعالان برتر رسانه‌ای استان که با محوریت برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام «رجایی» و «باهنر»، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه محقق کردن مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر «جهاد تبیین» و نقش مؤثر رسانه‌ها در این بخش، بیان داشت: ایشان «جهاد تبیین» را به عنوان یک واجب قطعی و فوری و ضروری مطرح کردند و مخاطب اول این مهم، فعالان رسانه‌ای هستند.

وی با تأکید بر اینکه برای جبهه تشکل شده انقلاب اسلامی در فضای رسانه‌ای باید یک جبهه واحد و هماهنگ از عرصه‌های مختلف شکل گرفته و تشکیل شود، مطرح کرد: برای مقابله با جبهه رسانه‌ای دشمن باید جبهه‌ای واحد از رسانه‌های استان خراسان جنوبی در همه عرصه‌ها داشته باشیم.

رضایی متذکر شد: هم‌افزایی، هماهنگی و ارتباط در این فعالیت رسانه‌ای هماهنگ باید لحظه‌ای شود و این مهم کمک می‌کند تا بتوانیم در حوزه‌های مختلف با هدف واحد کار‌های رسانه‌ای را در سطح استان خراسان جنوبی پیش ببریم.

وی گفت: اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس به پاس حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در زلزله سال ۴۷ در شهرستان فردوس، همزمان با ۱۳ شهریور برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پوشش اجلاسیه ملی جهادگران نیازمند همکاری منسجم رسانه‌های استان خراسان جنوبی با یک خط رسانه‌ای قوی و پر قدرت است که برای این امر نیازمند همت همگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها