فرمانده فراجا در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی وزارت دفاع:

مرز‌ها را با سامانه‌های هوشمند برای قاچاقچیان ناامن کرده‌ایم

سردار اشتری گفت: امروز با پهپاد‌ها و سامانه‌های هوشمند مرز‌ها را برای قاچاقچیان و گروهک‌های ضد انقلاب ناامن کرده‌ایم.
کد خبر: ۵۴۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ - 29August 2022

مرز‌ها را با سامانه‌های هوشمند برای قاچاقچیان ناامن کرده‌ایمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع با تبریک ایام صنعت دفاعی به مجموعه دست‌اندرکاران صنعت دفاعی اظهار داشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دستاورد‌های بزرگی در حوزه ریز پرنده‌ها، سیستم پدافندی و مقابله با انواع موشک‌هایِ در اختیار دشمن داشته است.

سردار اشتری ادامه داد: امروز توانمندی و قدرت دفاعی نیرو‌های مسلح و خصوصا نخبگان عزیز و دانشمندان این مرز و بوم در وزارت دفاع به سطحی رسیده است که نه تنها قدرت بازدارندگی ایجاد کرده بلکه دشمنان را نیز از این توانایی هراسان کرده است.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: این باعث افتخار مردم عزیز ما و نیرو‌های مسلح هست که امروز قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، یک قدرت مثال زدنی و با ثبات در منطقه و حوزه بین الملل هست.

وی با بیان اینکه در تمام مجموعه‌های ما مثل فرماندهی هواپیمایی فراجا، با استفاده از پهپاد‌های به روز و بالگردها، پشتیبانی مناسب صورت می‌گیرد خاطرنشان ساخت: امروز با پهپاد‌ها و سامانه‌های هوشمند مرز‌ها را برای قاچاقچیان و گروهک‌های ضد انقلاب ناامن کردیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار