نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

اقدامات نوآوارانه ستاد اربعین شهرداری تهران قابل تقدیر است

سروری با اشاره با اقدامات نوآورانه ستاد اربعین شهرداری گفت: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا با برنامه‌ریزی برای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به زوار سیدالشهدا (ع) خدمات‌دهی قابل قبولی را داشته باشیم.
کد خبر: ۵۴۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 29August 2022

اقدامات نوآوارانه ستاد اربعین شهرداری تهران قابل تقدیر استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز سروری» نایب رئیس شورای شهر تهران درباره تمهیدات ستاد اربعین شهرداری اظهار داشت: بعد از دریافت گزارشات مربوط به فعالیت‌های ستاد اربعین در حوزه‌های فنی و لوجستیکی همچنین نرم افزاری و فرهنگی به برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین امسال بسیار خوشبین هستم و گزارش همکاران ما در شهرداری و مجموعه ستاد بسیار امیدوار کننده بود و همه ما در تلاش هستیم راهپیمایی امسال یک راهپیمایی باشکوه و تمدن‌ساز باشد و اقدامات نوآورانه و جدید ستاد اربعین به ویژه در حوزه فرهنگی قابل تقدیر است.

سروری افزود: در رابطه با برگزاری مراسم اربعین حسینی با وجود فراگیرشدن ویروس کرونا در سال‌های اخیر و وجود محدودیت‌ها و محرومیت‌ها در سال‌های گذشته، امسال شرایط برای حضور همه دلدادگان حسینی فراهم است و پیش بینی می‌کنیم که امسال یک جنبش بسیار عظیم را شاهد باشیم و البته این رویداد با چالش‌هایی رو به رو خواهد بود که باید از قبل برای آن برنامه ریزی‌های لازم را انجام داد.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: موضوع مهم امسال میزان گرما در روز‌های پیش رو است و به شکلی که پیش بینی شده است که زائرین در شب به راهپیمایی خواهند پرداخت و روز را به استراحت سپری می‌کنند، در این صورت برپاکردن چادر برای زوار در آن فضای گرم با مشکلاتی مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای مناسب و سرمایش مطلوب بسیار موضوع مهم و حیاتی است که باید در این زمینه تمامی پیش بینی‌ها با دقت دنبال شود تا از مشکلات احتمالی ناشی از گرمازدگی جلوگیری شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: همکاران ما در شهرداری تهران با تمام نیرو و توان آماده هستند تا با استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی و یاری یکدیگر بتوانیم از این موضوعات گذر کنیم و ما در همه مرز‌های کشور و همچنین در شهر‌های کشور عراق حضور جدی و فعالی خواهیم داشت هرچند که این حضور در مقابل عشق و شور زائران واقعا قطره‌ای در مقابل دریاست.

سروری افزود: خوشبختانه یک هم افزایی خوبی با محوریت شهرداری تهران در بین کلانشهر‌ها شکل گرفته است و شاهد حضور مجموعه پاکبان‌های کلانشهر‌ها در مناطق مرزی و ستاد‌های چهار شهر سامرا، کربلا، نجف و کاظمین هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار