مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

رکن امنیت کشور و ملت‌ها علم و فناوری است

سرهنگ «حبیبی» با بیان اینکه نسل جوان امروز ما نسلی نیست که دشمن بتواند متوقفش کند، رکن امنیت بلندمدت کشور و ملت‌ها را علم و فن آوری دانست و گفت: خواستگاه تحقق کسب و حفظ امنیت با علم و فناوری در مدارس و آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۵۴۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷ - 29August 2022

رکن امنیت کشور و ملت‌ها علم و فن آوری است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با حضور در جمع بازدیدکنندگان دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه درس خواندن امروز دانش آموزان عزیز مهمتر از ایثار شهید فهمیده هاست، اظهار داشت: هر گامی که شما برای ارتقای علمی، عملی و اخلاقی خودتان بردارید، مثل گلوله‌ای است که به سمت دشمن شلیک می‌کنید.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه نسل جوان امروز ما نسلی نیست که دشمن بتواند متوقفش کند، رکن امنیت بلندمدت کشور و ملت‌ها را علم و فن آوری دانست و تصریح کرد: خواستگاه تحقق کسب و حفظ امنیت با علم و فناوری در مدارس وآموزش و پرورش است.

وی پیشرفت علمی هر ملت برای قدرت‌های بزرگ بین المللی را یک خطر برشمرد و خاطرنشان کرد: هرملتی که دستش از علم تهی باشد، دیگران برآن‌ها فرمانروایی خواهندکرد.

حبیبی افزود: سه هدف عقب ماندگی علمی، اقتصادی و شکستن یکپارچگی ملی از تلاش‌های دشمن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار