برگزاری یادواره شهدای هشتم شهریور در اردبیل

یادواره شهدای هشتم شهریور در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ - 30August 2022

برگزاری یادواره شهدای هستم شهریور در اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز (سه‌شنبه) مراسم یادواره شهدای هشتم شهریور و فصل تابستان شهرستان اردبیل به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه حضرت عباس (ع) و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام «ولی نظرپور» رییس پیشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: شهید و شهادت واژگان محبوب مؤمنان است و مسلمان واقعی و با ایمان به زنده بودن شهید باور دارد.

وی افزود: شهدا سرمایه‌های معنوی بزرگ جامعه هستند و باید در حفظ این میراث معنوی ماندگار تلاش کنیم و مقابل هرگونه تضعیف این فرهنگ ایستادگی کنیم.

این رزمنده دفاع مقدس عنوان کرد: سختی هایی که خانواده‌های معظم شهدا در راه حفظ دین و وطن متحمل شده‌اند قابل تکریم است و این مسئله ریشه در آموزه های دینی ما دارد.

نظرپور ابراز داشت: شهدا ایران اسلامی را از لوث بیگانگان پاک و به بوی خوش و بهشتی شهادت معطر کردند و این امر سرآغاز عزت و سربلندی و اقتدار ملت ایران شد.

وی خاطرنشان کرد: خون پاک شهدا ابهت پوشالی استکبار را درهم شکست و این معجزه انقلاب اسلامی و از برکات دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار