رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان:

هشت هزار میز خدمت جهادی در کشور برپا شد

سردار «کفیل» گفت: در فصل اول سال جاری هشت هزار میز خدمت جهادی در کشور برپا شده و مدیران مختلف برای پاسخگویی و حل مشکل مردم در آنها حضور یافتند که این اقدام رضایتمندی گسترده مردم را در پی داشته است.
کد خبر: ۵۴۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ - 30August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «فضل‌الله کفیل» در رزمایش سراسری اعزام گروهای جهادی و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین که صبح امروز (سه‌شنبه) در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، برگزار شد، اظهار داشت: بسیج ادارت در صحنه دفاع مقدس شکل گرفته و امروز منشا خدمت‌رسانی زیادی به مردم است.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار شهید کارمند در کشور داریم، افزود: ۱۰ درصد شهدای استان قزوین از کارمندان هستند که نشانگر نقش کارمندان استان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: بسیج کارمندان با ۶۸۰ حوزه مقاومت و ۹۱۰۰ پایگاه مقاومت مشغول خدمت رسانی و جذب کارمندان و پرورش آنها در راه شهدا و خدمت رسانی به مردم است.

سردار کفیل افزود: در پشت میز اداره باید یک خدمت رسان واقعی برای حل مشکل مردم واقع شده باشد و میز خدمت کشوری نماد و تبلوری از خدمت رسانی است چون مدیران و مسوولان، خادم و مردم ولی نعمت هستند و باید این فرهنگ از میز اداره تا میز خدمت تسری پیدا کند.

وی با اشاره به رزمایش سراسری اعزام گروه های جهادی در سراسر کشور، گفت: هزار و ۳۸۰ گروه جهادی در سطح کشور امروز رزمایش خود را در میز خدمت عمومی و تخصصی آغاز می کنند. مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی با برگزاری میزهای تخصصی خدمت حل شده و برکات میزهای خدمت بسیار زیاد بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها