رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

همانند شهید «قاسم سلیمانی» جهانی و راهبردی بیاندیشیم

سردار «ستوده» گفت: امروز موضوع مقاومت، تنها محدود به ایران نمی‌شود و متعلق به تمام آزادگان و مستضعفان جهان است؛ لذا همان‌گونه که سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» جهانی فکر کرد و در بعد جهانی عمل کرد، ما نیز باید جهانی و راهبردی بیاندیشیم.
کد خبر: ۵۴۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ - 30August 2022

همانند شهید قاسم سلیمانی، جهانی و راهبردی بایندیشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار دریادار دوم پاسدار «سید حسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (سه‌شنبه) در نشست با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این استان در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش مهمی ایفا کرده است، اظهار داشت: آذربایجان شرقی همواره به‌عنوان یک استان اصیل و دارای پیشینه بلند تاریخی در بین ایرانیان شناخته شده و شهدا و قهرمانان بسیاری از این خطه برخاسته‌اند.

سردار «ستوده» درباره مشکلات کنونی جامعه، گفت: مشکلات کشور و جامعه تنها به دست خودمان حل خواهد شد و فرهنگ ایثار و شهادت راهگشای بسیاری از همین مشکلات است و خانواده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مأموریت بزرگ و خطیری در نهادینه ساختن آن در میان مردم برعهده دارند.

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه همه آن‌چه را که امروز داریم مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: باید از همه توان و فرصت خود برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس که همان فرهنگ ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است، استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: امروز موضوع مقاومت، تنها محدود به ایران نمی‌شود و متعلق به تمام آزادگان و مستضعفان جهان است؛ لذا همان‌گونه که سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» جهانی فکر کرد و در بعد جهانی عمل کرد، ما نیز باید جهانی و راهبردی بیاندیشیم.

سردار «ستوده» گفت: پیشبرد مسائل فرهنگی در گرو همکاری و هم‌اندیشی است و از این رو ما نیز وظیفه داریم در این راه یکدیگر را همراهی و کمک کنیم؛ چراکه موفقیت هر بخشی از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به معنای موفقیت همه آن است.

وی با بیان اینکه صداقت و درستکاری رمز جلب اعتماد عمومی است، اظهار داشت: شهید «سلیمانی»، شهید «حججی» و امثال این بزرگمردان، همگی انسان‌های صادقی بودند و به همین دلیل محبوب دل‌های مردم شدند؛ ما نیز در موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ غنی آن باید صداقت و راستی را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آن‌چه خدمت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را از کار کردن در دیگر دستگاه‌ها متمایز می‌کند، سر و کار داشتن با شهدای گران‌قدر است و مطمئنا شهدا خادمان خود را یاری خواهند کرد؛ لذا باید قدر این لحظات را بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها