عباس مطهری:

شهید فهمیده با مقاومت خود گل سرسبد دانش‌آموزان ایران شد

فرمانده سپاه شاهرود گفت: محمدحسین فهمیده با مقاومت خود در برابر دشمن مورد توجه امام راحل قرار گرفت و با جمله امام(ره) گل سرسبد دانش‌آموزان ایران اسلامی شد.
کد خبر: ۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴ - 02November 2013

شهید فهمیده با مقاومت خود گل سرسبد دانش‌آموزان ایران شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "عباس مطهری" فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، در دیدار امام جمعه شاهرود که با حضور اعضای کمیته اجرایی بسیج دانشآموزی و دانشآموزان نخبه بسیجی حوزههای ایمان و کوثر در آستانه هفته بسیج دانشآموزی در دفتر امام جمعه برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج دانشآموزی گفت: از 218 هزار شهید کشور 36هزار شهید دانشآموز و گلهای پرپر هستند که با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

مطهری افزود: شهید فهمیده با مقاومت اولیه در برابر دشمن مورد توجه امام راحل قرار گرفت و با جمله امام(ره) گل سرسبد دانشآموزان ایران اسلامی شد.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: به مناسبت این شهادت، 7 تا 13 آبان ماه هر سال به نام هفته بسیج دانشآموزی نامگذاری و هرسال برنامههای متنوع و مختلفی برگزار میشود.

وی با بیان اینکه برنامههای این هفته با همکاری آموزش و پرورش، مدیران مدارس و دانشآموزان انجام میشود، افزود: امیدواریم بتوانیم ادامهدهنده راه شهدا بوده و در ارتقای توانمندی دانشآموزان بسیجی کوشا باشیم.

نظر شما
پربیننده ها