دیدار هیئت نظامی دانشگاه دفاع ملی هندوستان با فرمانده «نزاجا»

هیئت نظامی دانشگاه دفاع ملی هندوستان به سرپرستی سرلشکر راجه موگه، با امیر سرتیپ حیدری دیدار کردند.
کد خبر: ۵۴۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ - 30August 2022

دیدار هیئت نظامی دانشگاه دفاع ملی هندوستان با فرمانده نیروی زمینی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، هیئت عالی‌رتبه نظامی دانشگاه دفاع ملی هندوستان و تعدادی از دانش‌پژوهان این دانشگاه، متعلق به کشور‌های میانمار، سریلانکا، ویتنام، اندونزی و نپال به سرپرستی سرلشکر «راجه موگه» با امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار کردند.

هدف از این دیدار، انجام سفر مطالعاتی، افزایش و گسترش تعامل دوجانبه در حوزه‌های نظامی، آموزشی و پژوهشی و همچنین انتقال تجربیات دفاعی دو کشور ذکر شده است.

امیر سرتیپ حیدری ضمن ابراز خرسندی از دیدار با هیئت دانش‌پژوهان اظهار داشت: امنیت، رفاه و سعادت ملّت‌ها در گرو تعامل و همکاری بین‌المللی است.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش آمادگی دارد تا با در اختیار گذاشتن تجارب ارزنده هشت سال دفاع مقدس، تبادل دانشجو برای طی دوره‌های مختلف نظامی و انجام رزمایش‌های مشترک، زمینه توسعه هرچه بیشتر روابط نظامی بین طرفین را فراهم کند.

سرلشکر راجه موگه، رئیس هیئت دانش‌پژوهان دانشگاه دفاع ملی هندوستان نیز ضمن ابراز خرسندی از استقبال و میزبانی فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بسیار تقدیر و تشکر می‌کنم بابت برپایی این جلسه و دیدار؛ چرا که بی‌شک تجربیات ارزند‌ه‌ای از این سفر، نصیب‌مان خواهد شد.

هیئت ۲۰ نفره مقامات و دانش‌پژوهان دانشگاه دفاع ملی هندوستان طی سفری پنج روزه به ایران، ضمن دیدار با مقامات نظامی، از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی و دفاعی بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار