رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

ایران یکی از قربانیان جدی تروریسم است

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی ضمن تأکید بر حمایت غرب از عاملان جنایت‌های تروریستی علیه مردم ایران، گفت: ایران یکی از قربانیان جدی تروریسم است.
کد خبر: ۵۴۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ - 30August 2022

ایران یکی از قربانیان جدی تروریسم است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «موسی غضنفرآبادی»، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی ضمن اشاره به روز مبارزه با تروریسم و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: حمایت غرب از منافقین دلیل تداوم فعالیت این گروهک تروریستی علیه مردم ایران است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد: یکی از قربانیان جدی تروریسم مردم ایران هستند؛ اما این موضوع مورد توجه سازمان‌های بین المللی و کشور‌های مدعی به اصطلاح مبارز علیه تروریسم قرار نمی‌گیرد؛ چراکه عاملان جنایت‌های تروریستی مورد حمایت مالی و اطلاعاتی آن‌ها هستند.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی همچنین با اشاره به جنایت‌های متعدد گروهک تروریستی منافقین علیه مردم و کشور ایران و تداوم حمایت غربی‌ها از این گروهک تروریستی، بیان کرد: غربی‌ها اعتقادی به مبارزه با تروریسم ندارند و از منافقین به عنوان ابزاری علیه مردم ایران سوءاستفاده می‌کنند؛ مبارزه با تروریسم برای غربی‌ها جدی نیست؛ چگونه می‌توان از قاتلانی که دستشان به خون هزاران نفر از مردم ایران آلوده است، حمایت کرد و همزمان مدعی مبارزه با تروریسم شد؟

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی در ادامه گفت: کشور‌های غربی به عنوان حامیان عاملان جنایت‌های تروریستی علیه مردم ایران، فلسطین، … تنها موقعی سکوت خود را می‌شکنند که منافعشان بر اثر اقدامات تروریستی به خطر بیفتد.

به گفته وی، تروریسم حربه‌ای در دست کشور‌های غربی است و مبارزه آن‌ها با تروریسم واقعیت ندارد؛ در واقع آن‌ها پشت این دروغ خود را پنهان می‌کنند تا به اهدافشان برسند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، در پایان با بیان اینکه اگر ادعا‌های کشور‌های غربی در زمینه مبارزه با تروریسم درست بود، ما می‌بایست امروز شاهد محاکمه عاملان تروریسم علیه مردم ایران، فلسطین، یمن و .. بودیم، گفت: تروریست‎ها اکنون در کنار غربی‌ها جا خوش کرده و از حمایت غربی‌ها بهره‌مند هستند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار