فرمانده نیروی هوایی پاکستان با فرمانده «نهاجا» دیدار کرد

ژنرال «ظهیر احمد بابر» با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش با امیر سرتیپ خلبان واحدی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۴۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵ - 30August 2022

فرمانده نیروی هوایی پاکستان با فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، هیئت نظامی پاکستان به سرپرستی ژنرال ظهیر احمد بابر فرمانده نیروی هوایی این کشور با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده این نیرو درخصوص تقویت همکاری‌های دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دو طرف در این دیدار آخرین تحولات مرتبط با همکاری‌های دوجانبه ایران و پاکستان به ویژه در حوزه‌های دفاعی، نظامی و آموزشی را مورد بررسی قرار دادند.

پیش از برگزاری نشست رسمی فرماندهان دو کشور، مراسم استقبال رسمی از هیئت نظامی پاکستان به سرپرستی ژنرال ظهیر احمد بابر با حضور یگان تشریفات نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر همتای پاکستانی خود، ضمن تاکید بر تقویت بیشتر همکاری‌های دوجانبه میان ایران و پاکستان، با بیان اینکه در دیدار سال گذشته با فرمانده نیروی هوایی پاکستان مسائلی مطرح شد که پیگیری این موارد به این دیدار موکول شد، گفت: ان‌شاءالله با این دیدار‌ها و گفت‌وگو‌ها بتوانیم در راستای اهداف و پیشرفت دو کشور قدم‌های مثبتی برداریم.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه تبادل اطلاعات در خصوص هواپیما‌های بدون سرنشین، فناوری در حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما، جنگ‌های الکترونیک از محور‌های مهم این دیدار بود، افزود: تلاش داریم از این علم و دانش بین دو کشور در راستای سربلندی اسلام در جهان بهره ببریم.

در پایان این مراسم، فرماندهان نیروی هوایی دو کشور ایران و پاکستان به تبادل کِرِست یادبود این دیدار پرداختند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار