دیدار مشاور رئیس جمهور با خانواده خلبان شهید «رضائیان»

استاندار همدان به همراه مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با مادر شهید امیر سرتیپ خلبان «مظاهر رضائیان»، دیدار کردند.
کد خبر: ۵۴۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ - 30August 2022

دیدار مشاور رئیس جمهور با  خانواده خلبان شهید «رضائیان»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، به مناسبت فرارسیدن هفتمین روز دولت، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، به همراه «سعید محمد» مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در سفر خود به شهرستان اسدآباد، ضمن حضور در منزل مادر شهید امیر سرتیپ خلبان مظاهر رضائیان، با خانواده این شهید والامقام دیدار و از مادر شهید تجلیل کردند.

«مظاهر رضائیان» بیستم دی ۱۳۴۵ در روستای خاکریز شهرستان اسدآباد از توابع استان همدان در خانواده‌ای ساده‌زیست و مذهبی به دنیا آمد.

به نیروی هوایی پیوست و به عنوان خلبان هواپیمای جنگی مشغول ادامه تحصیل و کسب آموزش شد. در کنار دوره‌های تخصصی، دوره کارشناسی رشته علوم و فنون نظامی را نیز گذراند و موفق به اخذ مدرک لیسانس شد.

سرانجام پس از سال‌ها مجاهدت و خدمت در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هفتم آبان ۱۳۸۲ در حین انجام ماموریت دچار حادثه شد و در زنجان بر اثر سقوط هواپیما به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار