نماینده مردم در مجلس:

شاهد قدرت بازدارنده ایران در رزمایش مشترک پهپادی ارتش بودیم

همتی گفت: رزمایش مشترک پهپادی ارتش نشان داد توان و قدرت پهپادی ایران بازدارنده بوده و برای حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی است.
کد خبر: ۵۴۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ - 30August 2022

شاهد قدرت بازدارنده ایران در رزمایش مشترک پهپادی ارتش بودیم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسن همتی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص اهمیت و پیام رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، اظهار داشت: توان پهپادی کشورمان، قدرتی بازدارنده بوده و حتی پشتیبان حوزه دیپلماسی محسوب می‌شود.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: این مهم در حالیست که طرف‌های مقابل کشورمان در برجام درصدد طرح برجام‌های دیگری همچون برجام پهپادی هستند.

وی ادامه داد: وسعت این رزمایش که حتی شامل خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز میشد بیانگر اعتقاد به قدرت پهپادی کشورمان بوده و نشان می‌دهد در همه مناطق کشور می‌توان از این ابزار بهره‌مند شد و آن را عملیاتی کرد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به بومی بودن تجهیزات این رزمایش، افزود: همچنین این رزمایش نشان داد توانمندی‌های داخلی می‌توانند نیاز‌های کشورمان را برطرف کنند و هر وقت که نیاز بود در راستای حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی از آن‌ها استفاده کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری این رزمایش پاسخ دندان شکنی است برای آن‌ها که می‌خواهند توانمندی پهپادی ایران را تحریم کنند، خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد توانایی‌های ایران در حوزه مبتنی بر قدرت دانش بنیان است و هیچگاه نمی‌توان آن را با محدودیت مواجه کرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار