دیدار مسئولین اردکان با خانواده شهدای کارمند + تصاویر

به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، امام جمعه اردکان به همراه سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از مسئولین با خانواده شهیدان «رضا کمالی» و «حسین ذبیحی» از شهدای کارمند دیدار کردند.
کد خبر: ۵۴۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ - 30August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، حجت الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان به همراه سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از مسئولین با خانواده شهیدان «رضا کمالی» و «حسین ذبیحی» از شهدای کارمند دیدار کردند.

شرکت‌کنندگان در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، بر ادامه راه آن‌ها در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.
 
شهید رضا کمالی اردکانی شانزدهم آبان ۱۳۴۱، در شهرستان تهران به دنیا آمد. پدرش علی، بنایی می‌کرد و مادرش ماشاالله خانم نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. کارمند اداره ارشاد بود. به عنوان بسیجی به جبهه رفت. بیست و دوم اسفند ۱۳۶۳، با سمت تک تیرانداز در شرق رود دجله عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای شهرستان اردکان قرار دارد.
 
جانباز شهید حسین ذبیحی در ۱۵ شهریور ماه ۱۳۴۵ در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود، بعد از سپری کردن دوره کودکی، شروع به تحصیلات کرد. دوره ابتدایی را در دبستان ارشاد اردکان و راهنمایی را در مدرسه حاج شیخ محمد حائریان گذارند.
 
وی در اوایل سال ۱۳۶۲ عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گردید. ابتدا، چون سن و سال کمی داشت در ستاد لشگر امام حسین (ع) واقع در اهواز انجام وظیفه نمود و پس از مدتی پایانی آمد و مجددا عازم جبهه‌ها گردید و به لشگر ۸ نجف اعزام شد. در عملیات والفجر ۲ (مرداد ماه سال ۱۳۶۲ در منطقه حاج عمران کردستان) شرکت نمود و از ناحیه دست مجروح شد و مدتی در بیمارستان ضیائی اردکان تحت درمان قرار گرفت.
 
پس از بهبودی و با تشکیل تیپ ۱۱۸ الغدیر عازم منطقه جنوب گردید. در اولین عملیات تیپ الغدیر در منطقه جفیر شرکت و از ناحیه کمر مجروح شد. پس از انتقال به اهواز و اعزام ایشان به تهران و بستری در بیمارستان امام خمینی (ره)، دوره درمانی وی آغاز و طی مدت سه ماه بستری، چندین مرتبه تحت عمل جراحی طولانی مدت قرار گرفت. اواخر اردیبهشت سال ۱۳۶۲ از بیمارستان مرخص و به اردکان انتقال یافت.
 
وی بعد از آن در منزل تحت نظر پزشک قرار گرفته و در مدت ۲۳ سال جانبازی خویش به دفعات زیاد تحت عمل جراحی مختلف قرار گرفتند و مدت‌ها در بیمارستان بستری شد.
 
در طی این سال‌ها توفیق حج عمره، حج تمتع (سال ۱۳۸۶) و دو دفعه زیارت عتبات عالیات (با همکاری هیئت شهدای صدرآباد) نصیب ایشان شد. شهید حسین ذبیحی در آبان ماه سال ۱۳۶۹ با خانم زهرا بخشی ازدواج نمودند که حاصل ازدواج آن‌ها دو فرزند پسر به نام‌های محمدرضا و ابوالفضل می‌باشد.
 
این شهید بزرگوار عصر روز پنجشنه مورخ ۱۳۹۵/۶/۱۱ بر اثر ایست قلبی به بیمارستان منتقل و تحت درمان و احیاء قرار گرفتند و سرانجام در ۱۳۹۵/۶/۱۳ به فیض شهادت نائل آمدند.   پیکر ایشان در ۱۳۹۵/۶/۱۵ همزمان با ۵۰ سالگی تشییع و در بهشت شهدای اردکان خاکسپاری شد.
 
دیدار مسئولین اردکان با خانواده شهدای کارمند + تصاویر
دیدار مسئولین اردکان با خانواده شهدای کارمند + تصاویر
دیدار مسئولین اردکان با خانواده شهدای کارمند + تصاویر
دیدار مسئولین اردکان با خانواده شهدای کارمند + تصاویر
دیدار مسئولین اردکان با خانواده شهدای کارمند + تصاویر
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها