جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

۱۷۰ نیروی پلیس به غرب کشور اعزام می‌شوند

«خانی پور» گفت: ۱۷۰ نیروی کمکی و ۲۳ تیم انتظامی، راهور و پلیس‌های تخصصی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۵۴۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ - 31August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ «ایرج خانی‌پور» جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان امروز در مراسم اعزام ۱۷۰ نیروی پلیس و ۲۳ تیم انتظامی، راهور و پلیس‌های تخصصی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در غرب کشور اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمت‌رسان و امدادی باید تلاش کنند که بهترین خدمات به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه شود. این تیم‌ها تا زمانی که آخرین زائر از خاک عراق وارد کشورمان شود به خدمت‌رسانی خود ادامه خواهند داد.

خانی‌پور عنوان کرد: از زائران درخواست می‌کنیم که برای سفر به عتبات عالیات شتاب نداشته باشند چرا که همه امکانات برای عبور و تردد فراهم است و نسبت به سال‌های گذشته شاهد افزایش سیستم‌های خدمات‌رسان هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: رانندگانی که در مرز‌ها در حال تردد هستند، با سرعت مطمئنه حرکت و از سرعت غیر مجاز و ایجاد استرس و نگرانی برای دیگر رانندگان خودرو‌ها و زائران خودداری کنند. زائران نیز به توصیه‌های پلیس توجه کافی داشته باشند، تا مراسم اربعین در سایه امنیت و آرامش برگزار شود.

وی بر لزوم استفاده از تجارب سال‌های گذشته و به ویژه استان‌های مرزی در برگزاری این مراسم تاکید کرد و افزود: رفع نیازمندی‌ها و نواقص بر اساس تجارب و استفاده از تجربیات کارکنان حاضر در مأموریت اربعین سنوات گذشته حتی اعضای وابسته قطعا می‌تواند ما را در موفقیت هرچه بهتر این ماموریت عظیم یاری کند.

خانی پور گفت: ماموریت پلیس در اربعین حسینی (ع)، ماموریتی بصیرت‌افزا، معنویت‌بخش و ارزشمند است چرا که خادمی زائران اباعبدالله الحسین (ع) افتخاری ماندگار برای نیروی انتظامی است و پلیس به وظایف ذاتی و انقلابی خود در تحقق هر چه باشکوه‌تر این کنگره عظیم جهان اسلام، مقید و متعهد است.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار