پیام تسلیت مرکز اسناد دفاع مقدس در پی درگذشت مادر شهیدان سوداگر

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان سوداگر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ - 31August 2022

پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی درگذشت همسر مرحوم و مادر شهیدان سوداگربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر حاج احمد و حاج محمود سوداگر و همچنین همسر مرحوم حاج علی سوداگر را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

پدران و مادران شهدا از مهم‌ترین ابزار‌های الهی بودند برای این که جهاد استمرار یابد؛ برای این که ملت شکست نخورد؛ برای این که انقلاب در قمار جهانی نبازد و در این مقابله جهانی نتوانند آن را از میدان خارج کنند. «حضرت امام خامنه‌ای»

با نهایت تأسف و تأثر اطلاع یافتیم «سکینه زاده گندم‌» مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر حاج احمد و حاج محمود سوداگر و همچنین همسر مرحوم حاج علی سوداگر دار فانی را وداع گفت و به دردانه‌های شهیدش ملحق شد.

رجاء واثق داریم که تربیت فرزندانی برومند چون شهیدان احمد و محمود سوداگر در دامن این بانوی مؤمنه، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت‌های فرزندانش سهیم و متنعم خواهد نمود.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با ادای احترام به مقام پرمعنویت این مادر بزرگوار، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران، بیت معزز شهیدان سوداگر و دیگر وابستگان به ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای این مادر صبور، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسألت می‌نماید.

امید است روح پاک و مطهر ایشان در جوار فرزندان شهیدش، سر سفره ائمه طاهرین (علیهم‌السلام) مهمان گردد.

«سکینه زاده گندم» همسر مرحوم حاج علی سوداگر و مادر سرداران شهید حاج احمد و حاج محمود سوداگر و عمه شهدای عزیز نورعلی و حمید زاده گندم نیز بود روز گذشته (سه‌شنبه) پس از سال‌ها تحمل مرارت و سختی سرانجام دار فانی را وداع گفت و روح لطیفش در قرب به فرزندان شهیدش آرام گرفت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها