پیام جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح؛

پدافند هوایی ایران هرگونه خطای دشمن را در کوتاه‌ترین زمان پاسخ می‌دهد

امیر سرتیپ نصیرزاده در پیامی آسمان جمهوری اسلامی ایران را امن‌ترین آسمان دنیا دانست و تأکید کرد: چنانچه دشمن در آن تخطی کند، چشمان تیزبین پدافند هوایی کشورمان به او فرصت نخواهد داد و در کوتاه‌ترین زمان متجاوزان را فرو خواهد نشاند.
کد خبر: ۵۴۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ - 31August 2022

پدافند هوایی کشورمان فرصتی به تخطی دشمن نمی‌دهدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی دهم شهریورماه روز نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده این نیرو تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد
فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات؛

دهم شهریورماه فرصت مغتنمی است برای تجلیل از سال‌ها مجاهدت، ایثارگری و رشادت غیورمردان پدافند هوایی که شبانه‌روزی و با اراده‌ای پولادین و شجاعتی کم‌نظیر امنیت آسمان ایران اسلامی را برای ملت شریف کشورمان به ارمغان آورده‌اند.

به برکت هدایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله)، خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی و نیز همراهی مردم و قدرت نیرو‌های مسلح و همت والای دلاورمردان نیروی پدافند هوایی، امروز آسمان جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین آسمان دنیاست و جایی که دشمن تخطی کند، چشمان تیزبین پدافند هوایی کشورمان به او فرصت نخواهد داد و در کوتاه‌ترین زمان متجاوزان را فرو خواهد نشاند.

بی‌شک مجموعه ارزشمند پدافند هوایی در ایجاد آسمان امن و حفظ و تقویت بازدارندگی و توانمندی دفاعی کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و نماد قدرت، عظمت و افتخار ملتی است که در برابر هرگونه تجاوز و گستاخی، مردانه ایستاده است.

اینجانب روز «نیروی پدافند هوایی ارتش» را به آحاد شجاع‌دلان آسمان ولایت قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص)، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیق جنابعالی را در تحقق منویات مقام عظمای ولایت، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار