با حضور معاون هماهنگ‌کننده ارتش؛

سیزدهمین نشست قرارگاه جهاد علمی ارتش برگزار شد

سیزدهمین نشست قرارگاه جهاد علمی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور دریادار سیاری در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ - 31August 2022

سیزدهمین نشست قرارگاه جهاد علمی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سیزدهمین نشست قرارگاه جهاد علمی ارتش با حضور امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون آموزش و تربیت ارتش، امیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین قرارگاه جهاد علمی در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد.

دریادار سیاری در این نشست، با اشاره به محور‌های تعیین‌شده در خصوص طرح‌های علمی-پژوهشی اظهار داشت: امروز استادان و دانشجویان مراکز علمی بر اساس محور‌های تعیین‌شده توانسته‌اند در زمینه ارتقاء سطح علمی و پژوهشی به مرحله‌ای قابل توجه دست یابند که ارزیابی و رتبه‌بندی دستاورد‌های آن‌ها بیانگر این رشد و پیشرفت روزافزون است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: بخشی از عملکرد کم‌نظیر نیروی هوایی در حوزه‌های علمی و پژوهشی را می‌توان در نمایشگاه دستاورد‌های دانشگاه ستاری مشاهده کرد.

امیر سیاری ادامه داد: نیروی هوایی یک نیروی تجهیزات‌محور است. این مطلب هم قابل توجه و تقدیر است که با میدان دادن به جوانان انقلابی و ولایی، هر دانشجو می‌تواند یک پروژه در راستای توسعه نیروی الهی هوایی در تراز انقلاب اسلامی را عهده‌دار باشد.

وی میزان اثربخشی دانشجویان در نمایشگاه یادشده را از درجه بالایی برخوردار دانست و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه اقدامات پژوهشی در حوزه پهپادی، برق، مکانیک، فناوری و حوزه‌های پژوهشی - عملیاتی به نمایش گذاشته شده است که در همه این فعالیت‌ها نگاه دقیق و شناخت کافی از آینده وجود دارد و به عبارتی با ارتقای سطح علمی و پژوهشی نسبت به تهدیدات متصور در آینده، طراحی و اجرایی شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش اضافه کرد: بی‌تردید تمامی اقدامات ارزشمند صورت گرفته در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، پس از طی رده‌های بالاتر به مراحل تولید می‌رسند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دریادار سیاری گفت: امروز علاقه‌مندی خوبی از سوی دانشجویان نسبت به طرح‌های علمی- پژوهشی در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری وجود دارد و این نشان از اهتمام ویژه مسئولین دانشگاه نسبت به پرورش دانشجویان نخبه و با استعداد است و امیدواریم در نشست‌های آتی شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار