نماینده ولی فقیه در سپاه:

دفاع از دین خدا مرز و ملیت نمی‌شناسد/ مقابل فتنه‌گری مستکبران می‌ایستیم

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه شهدا جان دادند تا دین خدا جان بگیرد، گفت: دفاع از دین خدا، مرز، ملیت و کشور نمی‌شناسد.
کد خبر: ۵۴۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ - 31August 2022

عهد می‌بندیم که در برابر فتنه‌ها و توطئه‌ها بایستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در یادواره شهدای جبهه مقاومت که با حضور ۲۸۵ خانواده از لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون و به میزبانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در شهر مقدس قم برگزار شد، ضمن اشاره به دلبستگی ویژه این شهدا به امام حسین (ع) اظهار داشت: این‌گونه جلسات، تنها برای گرامیداشت و تکریم شهدا و خانواده آن عزیزان نیست، بلکه جلساتی برای زنده‌ نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است؛ چرا که شهدا عامل حیات طیبه هستند و ما در این جلسات به دنبال کسب حیات از شهدا هستیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با استناد به فراز‌هایی از زیارت عاشورا گفت: شهدا از پذیرفته‌شدگان مکتب امام حسین (ع) هستند و به ما آموختند که در کنار ذکر مقدس «یا حسین» باید با حسین (ع) بود و در کنار بیعت با او، باید در کنار امام حسین (ع) ثُبات قدم داشت و با او ماند؛ به همین دلیل آن‌ها برندگان واقعی جامعه ما هستند.

وی افزود: شهدای ما با خدا معامله کردند و جان دادند تا دین خدا جان بگیرد؛ چرا که دفاع از دین خدا، مرز، ملیت و کشور نمی‌شناسد؛ برای دفاع از دین خدا باید قابلیت پیدا کرد و شهدا به این مقبولیت در پیشگاه خدا دست یافتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ما با شهدایمان عهد می‌بندیم که در برابر فتنه‌ها و توطئه‌ها بایستیم و نخواهیم گذاشت تا دشمنان اسلام و مستکبران عالم با فتنه‌گری بار دیگر به مسلمانان ظلم کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار