فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

آموزش ۳۰۰ نفر به عنوان سفیران طرح «ایران جوان بمان» در استان مرکزی

سردار «کریمی» گفت: اجرای طرح «ایران جوان بمان» توسط سپاه و بسیج در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا علاوه بر تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی، بیش از ۳۰۰ نفر به عنوان سفیران طرح تربیت شده‌اند.
کد خبر: ۵۴۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ - 31August 2022
توانمند سازی خانواده و رسیدن به ایران قوی مهمترین مولفه طرح ایران جوان بمان است/ آموزش ۳۰۰ نفر به عنوان سفیران طرح ایران جوان بمان در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، در کارگاه توانمندسازی سرمربیان طرح «ایران جوان بمان» در اراک، اظهار داشت: به برکت تفکر و فرهنگ بسیج، امروز انقلاب اسلامی فرصت درخشش و ظهور پیدا کرده و گام دوم انقلاب فصل شکوفایی انقلاب اسلامی در همه ابعاد است که لازمه این ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی بوده و ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و این به برکت ولایت فقیه و معنویت است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: یکی از مهمترین پایه‌های انقلاب اسلامی مسئله خانواده بوده که از اهمیت بسیاری برخوردار است و دشمن برای از بین بردن پایه‌های خانواده هدف‌‌گذاری کرده و یکی از ابعاد مهم جنگ شناختی دشمن، ضربه زدن به هویت خانواده است.

سردار کریمی بیان کرد: خانواده پایگاه کمال انسانیت و محیط تربیت و پروش استعداد‌ها و مهمترین رکن پیشرفت جامعه است که اگر در مسیر تربیت اسلامی باشد، سهم بزرگی در کمال و پیشرفت کشور دارد.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی در کانون خانواده‌های انقلابی و مذهبی تربیت شدند و نقش تربیت پدران و مادران مومن در این راستا بسیار مهم است؛ لذا اهمیت به مسئله خانواده سرمایه‌گذاری برای پیشرفت و آینده انقلاب است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه جایگاه خانواده در سپاه بسیار با اهمیت است، گفت: نهاد مقدس سپاه محدود به پاسداران نیست؛ بلکه خانواده‌های محترم آن‌ها عضوی از خانواده ارزشمند نهاد سپاه هستند.

وی افزود: امروز خانواده پاسداران با همراهی و تربیت صحیح فرزندان، نقش مهمی در اجرای صحیح ماموریت‌ها و رسالت‌های سپاه دارند و خانواده پاسدار از همه جهت باید الگو و مظهر ایمان و ارزش‌های اسلامی باشد.

سردار کریمی در تشریح جزئیات طرح «ایران جوان بمان»، بیان کرد: طرح ارزشمند «ایران جوان بمان» سپاه دارای مولفه‌های مهمی بوده که مهمترین آن‌ها تقویت و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه است و هادیان این طرح سفیران سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند و نقش مهمی در نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه دارند.

وی افزود: افزایش جمعیت، تقویت روحیه جهادی و بسیجی، تقویت عفاف و حجاب در جامعه، افزایش معنویت و توانمندسازی خانواده‌ها برای رسیدن به ایرانی قوی، از دیگر ابعاد طرح «ایران جوان بمان» بوده که لازمه این اقدامات فرهنگ‌سازی و گفتمان سازی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: اجرای طرح «ایران جوان بمان» توسط سپاه و بسیج در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا علاوه بر تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی، بیش از ۳۰۰ نفر به عنوان سفیران طرح تربیت شده‌اند و برای ترویج و تقویت گفتمان ایران جوان فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار