جانشین فرمانده فراجا:

انقلابی بودن حلقه وصل نیروهای مسلح است

سردار رضایی با اشاره به حاکمیت روحیه انقلابی، ولایی و جهادی بر نیروهای مسلح کشور اعم از ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی کشور گفت: انقلابی بودن حلقه وصل این نیروها است.
کد خبر: ۵۴۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ - 31August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده انتظامی کل کشور امروز (چهارشنبه) در مراسم دانش‌آموختگی درجه‌داران فراجا در تبریز، با بیان اینکه هم‌اکنون ارکان حکومت حول محور ولایت گردهم آمده و برای مردم در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی می‌کنند اظهار داشت: بر همین اساس هیچ عاملی خللی در عزم و اراده ملت مومن و ولائی ایران ایجاد نمی‌کند.
 
سردار رضایی امنیت و آرامش موجود در ایران اسلامی را بی‌مانند دانست و گفت: با وجود تمامی محدودیت‌ها و اعمال انواع فشار‌های سیاسی و اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی، شاهد شکوفائی روز افزون ایران در عرصه‌های گوناگون از جمله حوزه‌های دفاعی و نظامی و علمی هستیم.
 
جانشین فرمانده فراجا حاکمیت روحیه انقلابی، ولائی و جهادی بر نیرو‌های مسلح کشور اعم از ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: باید توجه داشت که انقلابی بودن حلقه وصل این نیرو‌ها است و هدف غایی آن‌ها تحقق منوبات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا است.
 
وی تقدیم شهدایی همچون «باکری‌ها»، «سلیمانی‌ها» و «کریمی‌ها» از مکتب عاشورایی ایران اسلامی را ناشی از پرورش یافتن در فرهنگ و راه و روش عاشورایی دانست و گفت: آن‌ها با تقدیم جان خود برای ما الگو و اسوه هستند که باید از آنان درس آموخته و این راه پرصلابت را ادامه دهیم.
 
سردار رضایی با بیان اینکه روحیه دوران دفاع مقدس در مجموعه فراجا هم‌اکنون جاری و ساری است، اظهار داشت: ماموران جان برکف انتظامی از مرز‌ها تا مراکز شهری و مناطق روستایی کشور در سنگر خدمت بیدار بوده و آرامش را به همگان تقدیم و کشور را از گزند تهدید‌های دشمنان در امان داشته و به واقع این نریوی مردمی و انقلابی نفوذناپذیر بوده و خواهد بود.
 
جانشین فرمانده فراجا فراگیران آموزش درجه‌داری را جوانان متعهد و ولائی و فرزندان مومن ایران دانست و اضافه کرد: نیرو‌های فراجا در مرز‌های شرقی کشور و در گرمای بالای ۵۰ درجه و در شرایط سخت و در کوه‌های سر به فلک کشیده شمال‌غرب کشور با زمستان‌های سخت و سرمای زیر ۲۰ درجه سانتی گراد را تحمل می‌کنند، تا مردم شریف میهن اسلامی در آرامش و آسایش زندگی کنند.
 
وی افزود: درجه‌داران فراجا که امروز به افتخار دانش‌آموختگی نائل شدند باید مفتخر به دریافت درجه خود باشند و در قامت سبزپوشان پلیس این توفیق و افتخار را خواهند داشت که در اولین ماموریت سازمانی خود به ماموریت عظیم و پرشکوه کنگره بزرگ جهان اسلام یعنی راهپیمائی اربعین حسینی اعزام و خدمتگزار زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشند.
 
جانشین فراجا با بیان اینکه مجموعه انتظامی کشور با روحیه انقلابی و تکلیف مداری با مظلومان رئوف و با مخلان امنیت و هنجارشکنان مقتدر و قاطع است، گفت: فریب خوردگان و مزدوران داخلی باید بدانند که پیام آشکار ملت و جوانان فراجا این است که هرگز اجازه عرض اندام به دشمنان این ممکلت نخواهند داد.
 
در این مراسم، یگان‌ها و رسته‌های مختلف درجه‌داری آموزشگاه حضرت ولیعصر (عج) تبریز ضمن رژه از مقابل جایگاه ویژه، آمادگی دفاعی و بدنی خود را به نمایش گذاشته و رزمایش مقابله با سرقت و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه را با بهره گیری از آموزش‌های خود به نمایش گذاشتند.
 
در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا، مربیان برگزیده دوره‌های آموزشی و نمایندگان درجه داران، تجلیل و نشان درجه داری به دانش آموختگان اعطا شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار