فرماندار ملایر:

برای هر صندلی مدیریت در ملایر، یک شهید تقدیم انقلاب شده است

«اسماعیلی» با اشاره به ۷۰ شهید کارمند شهرستان ملایر گفت: به ازای هر صندلی مدیریت در ملایر، یک شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.
کد خبر: ۵۴۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ - 31August 2022

ملایر برای هر صندلی مدیریت یک شهید تقدیم انقلاب کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» فرماندار ملایر امروز (چهارشنبه) در جشنواره شهید رجایی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،  هزار و ۱۰۰ شهید والامقام و ۷۰ شهید کارمند شهرستان ملایر، اظهار داشت: به ازای هر صندلی مدیریت در ملایر، یک شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

اسماعیلی عنوان کرد: در سال پیش رو بخش‌های نهضت مسکن، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی باید پیشران‌های اقتصادی این شهرستان باشند و در این حوزه‌های پیشران، باید به رشد دو برابری برسیم.

فرماندار ملایر با بیان اینکه ما باید به اطلس جامع سرمایه‌گذاری ملایر برسیم، افزود: برای رسیدن به اهداف، مدیران باید از حالت انفعال خارج شوند.

وی یادآور شد: در ارزیابی‌های به عمل آمده و اقداماتی که طی ماه‌های گذشته انجام شد، عمده مسئولان و کارمندان در مجموعه اداری این شهرستان خیرخواه، باانگیزه، مردمی و پرتلاش هستند و این زحمات آنها قابل تقدیر است.

فرماندار ملایر با تاکید بر  اینکه هیچ تلاشی جز با همراهی، بصیرت، خیرخواهی، هوشمندی و صبر مردم به نتیجه نمی‌رسد، تصریح کرد: در چند ماه گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و علی‌رغم همه فشارها، تهدیدها و عملیات روانی دشمن، مردم ایستادند و به دولت اعتماد کردند.

وی متذکر شد: در ملایر تلاش کردیم برای نخستین بار گزارش جمع‌بندی شده از همه عملکردها با سرفصل‌های دارای اولویت بیشتر، در حدود ۶۰۰ صفحه تهیه و تدوین و در ۶ صفحه همزمان با هفته دولت به مردم ارایه شود.

اسماعیلی با بیان اینکه دشمن شبانه‌روز با هر ترفند و هنری می‌خواهد جامعه ایران را ناامید کند و مردم را به عقب برگرداند، افزود: در این شرایط باید خدمات را سر دست بگیریم و نقاط برجسته‌ای که برای مردم امیدآفرینی می‌کند را گزارش دهیم.

وی با تاکید براینکه برای کارهای نکرده و راه‌های نرفته از مردم عذرخواهی می‌کنیم، اما برای اقدامات انجام شده سربلند هستیم، گفت: این عددها و آمار افتخار ما نیست، بلکه افتخار ما در دولت سیزدهم به این است که پس از چندین دولت گفتمان امام راحل و انقلاب، آرزوهای مردم در انقلاب ۵۷ سر دست گرفته شد و مجددا دولت به مردم بازگشت.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه ما به ۳۱ سفر استانی عدالت‌محور دولت، ۹ سفر موضوعی رئیس جمهور محترم و حضور دلسوزانه در بین مردم، افتخار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: افتخار دولت احیای امید و اعتماد از دست رفته مردم و تلاش برای سلامت مردم است.

وی تصریح کرد: افتخار دولت به این است که اقتصاد کشور را شرطی نکرده و ظرفیت‌های کشور را معطل اجنبی نکرده و نمی‌کند و توان داخلی را به اخم و لبخند آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس گره نمی‌زند و به دنبال مذاکره و تعامل است.

اسماعیلی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه وظیفه امروز من و شما جهاد تبیین است و باید همه ما در این عرصه نقش جدی‌تری داشته باشیم، گفت: مدیران به نقش روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در بیان خدمات و عملکرد دستگاه‌ها توجه کنند و رسانه‌ها به عنوان ابزاری برای پیشرفت و موفقیت دستگاه‌ها و اعتلای کشور، باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

در جشنواره شهید رجایی از خدمات و عملکرد مطلوب ۹ مدیر دستگاه اجرایی شهرستان ملایر (فرمانده انتظامی ملایر، مدیر شرکت توزیع برق، شهردار ملایر، مدیر کمیته امداد، بخشدار مرکزی، رئیس بانک کشاورزی، رئیس بیمارستان دکتر غرضی، رئیس شرکت گاز ملایر و شهردار سامن) تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار