بیانیه اداره‌کل حفظ آثار استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته‌ی نیروی انتظامی

نیروهای خدوم انتظامی امنیت و اقتدار را برای همگان به ارمغان می‌آورند

نیروهای خدوم انتظامی در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری، روزآمدی و با رویکردی تکلیف‌مدارانه و نگاهی واقع‌بینانه به مسائل جامعه، امنیت و اقتدار را برای همگان به ارمغان می‌آورند.
کد خبر: ۵۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ - 04October 2015

نیروهای خدوم انتظامی امنیت و اقتدار را برای همگان به ارمغان می‌آورند

به گزارش دفاع پرس از یاسوج، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفتهی نیروی انتظامی بیانیهای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

نیروهای خدوم انتظامی در سایه مردمداری، قانونمداری، روزآمدی و با رویکردی تکلیفمدارانه و نگاهی واقعبینانه به مسائل جامعه، امنیت و اقتدار را برای همگان به ارمغان میآورند. این نیروهای جان بر کف در تمامی عرصههای اجتماعی و در مقاطع تأثیرگذار، نقش خود را به عنوان یک سازمان مقتدر، موفق و تعیین کننده در راستای امنیت و نظم عمومی به خوبی ایفا میکنند. تردیدی نیست که نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای کارآمد مقابله با ناامنی و بینظمی، آمادگی همهجانبهی خود را مایهی اطمینان، آرامش، اعتماد مردم و موجب هراس و وحشت مجرمان، خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه قرار داده است.

در شرایطی که پروژهی اهریمنی استکبار جهانی از طریق ترویج بیبند و باری و هجمه به بنیانهای فکری و اخلاقی جامعهی اسلامی با طراحی و هدایت اتاقهای فکر نظام سلطه توسط برخی از عناصر و پیادهنظام فرهنگی غرب در داخل کشور دنبال میشود، حضور هوشمندانه و توأم با بصیرت و صلابت نیروی انتظامی و بکارگیری عزم و مدیریت جدی و جهادی با اجرای قانونمند طرحهای امنیت اجتماعی و سالمسازی محیط و حجاب و عفاف، با بهرهگیری از قابلیتهای فرهنگی و اجتماعی و همکاری اقشار مردمی و نهادهای مرتبط، نقطهی عطفی در کارنامهی نیروی انتظامی خواهد بود.

ادارهکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفتهی نیروی انتظامی به فرماندهان و کارکنان مؤمن و متعهد این نهاد انقلابی، امیدوار است که روز به روز بر اقتدار ذاتی نیروی انتظامی در راستای تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و همچنین برقراری مستمر نظم و امنیت در جامعه اسلامی افزوده شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار