در پیام سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارتش آمد؛

سلحشوران پدافند هوایی؛ گمنام و با اخلاص در خط اول دفاع از ایران

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی روز پدافند هوایی را گرامی داشت و نوشت: سلحشوران و حماسه‌سازان پدافند هوایی، مردان مدافع آسمان ولایت، در طول سال‌های رشد و نمو نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره گمنام و با اخلاص، شبانه روز در خط اول دفاع از ایران اسلامی بوده و هستند.
کد خبر: ۵۴۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ - 01September 2022

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارتش روز پدافند هوایی را تبریک گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی روز پدافند هوایی را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

«سلحشوران و حماسه‌سازان پدافند هوایی، مردان مدافع آسمان ولایت، در طول سال‌های رشد و نمو نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره گمنام و با اخلاص، شبانه روز در خط اول دفاع از ایران اسلامی بوده و هستند. رزمندگان دلیری که در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن با تقدیم بیش از ۴۱۸ شهید، ۴۵۹ جانباز و ۴۴ آزاده نقش بی بدیلی در اقتدار نیرو‌های مسلح ایفا نموده و تا ابد نامشان در کتاب افتخارات این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند.

این سازمان این روز عزیز را گرامی داشته، از خداوند متعال توفیقات روز افزون کارکنان خدوم پدافند هوایی کشور را در تمامی مراحل زندگی در سایه ولایت خواستار است.»

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار