فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد؛

ضرورت شناخت آخرین دستاوردهای دشمن در زمینه رسانه، جریان‌شناسی و فضای مجازی

«نظری» گفت: ما در حال مبارزه هستیم و این از نوع مبارزه نرم در فضای مجازی است و فعالان فضای مجازی به‌عنوان رزمندگان این عرصه باید توانمند شوند، آخرین دستاوردهای دشمن را در زمینه رسانه، جریان‌شناسی و فضای مجازی بشناسند.
کد خبر: ۵۴۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 01September 2022

فعالان مجازی درست، هوشیار و به موقع عمل کنند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله کرمان، ظهر امروز (پنج‌شنبه) در جمع فعالان انقلابی فضای مجازی، اظهار داشت: شما فعالان فضای مجازی مجاهدان امروز عرصه جنگ نرم و دفاع جانانه از نظام و انقلاب اسلامی هستید.

وی ادامه داد: نیاز همه ما، هم مردم و هم مسئولان، این است که سواد رسانه و فضای مجازی را یاد بگیریم و هوشیار عمل کنیم.

سردار نظری تاکید کرد: کسانی که مدرس سواد رسانه هستند، وظیفه سنگینی را بر عهده دارند؛ زیرا باید این سواد را به سطح جامعه منتقل کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع جنگ نرم از قدیم بوده و تا همیشه ادامه دارد؛ اما فقط ابزار آن به روز می‌شود.

وی اذعان کرد: دشمن می‌داند تاثیرگذاری بر روی احساسات و اذهان مردم می‌تواند حتی از جنگ سخت هم  موفق‌تر و اثر گذارتر باشد.

سردار نظری ابراز کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی، دشمن به دنبال این است که ذائقه مردم را تغییر دهد؛ به همین دلیل به دنبال تحریف و وارونه جلوه دادن وقایع است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: ما در حال مبارزه هستیم و این از نوع مبارزه نرم در فضای مجازی است و فعالان فضای مجازی به‌عنوان رزمندگان این عرصه باید توانمند شوند، آخرین دستاوردهای دشمن را در زمینه رسانه، جریان‌شناسی و فضای مجازی بشناسند.

وی با بیان اینکه ما باید از دشمن یک قدم جلوتر باشیم، تا موفق شویم، افزود: اینجا زمان بسیار مهم است؛ باید اولویت‌ها را دانست و حقایق را بازگو کرد تا جلوی روایت غلط دشمن را بگیریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: آرامش، امیدبخشی و امیدآفرینی را در جامعه انتشار دهید، که این امر یکی از مولفه‌های قدرت ما فضای مجازی است.

سردار نظری با بیان اینکه اگر در فضای مجازی درست و هوشیار و به موقع عمل شود، پشتوانه نظام است، گفت: طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ متخصصان فضای مجازی باید استدلال قوی، رصد و اشراف کامل داشته باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: مدرسان سواد رسانه و فعالان فضای مجازی باید بیان شیوا داشته باشند، محتوا هنرمندانه تاثیرگذار و کوتاه باشد تا تاثیرگذاری را بر افراد زیادی داشته باشد.

سردار نظری ادامه داد: کسانی هم که تخصص ندارند، می‌توانند حرف خوب را به زیبایی انعکاس و انتشار دهند، همان‌طور که یک سرود «سلام فرمانده» به راحتی جهانی و باعث عصبانیت دشمن شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار