استاندار مازندران:

رزمندگان مازندرانی در جبهه مقاومت درخشیدند/ مسئولان نسبت به مردم مسئولیت‌پذیر باشند

«حسینی‌پور» رزمندگان مازندرانی در جبهه مقاومت سوریه و عراق خوش درخشیدند و اکنون باید همه ما ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و مسئولان نسبت به مردم مسئولیت‌پذیر باشند.
کد خبر: ۵۴۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ - 01September 2022

مسئولان نسبت به مردم مسئولیت پذیر باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، در یادواره شهدای بخش چهاردانگه ساری، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: طبق آیات و روایات، شهدا در بالاترین جایگاه معنوی قرار داشته و نیازی به برگزاری مراسم ندارند؛ لذا این یادواره‌ها برای کاروانی است که از قافله شهدا جا ماندند.

وی افزود: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش در مسیر حق‌طلبی و عدالت‌طلبی به شهادت رسیدند که راه و سیره امام حسین (ع) میزان سنجش حق و باطل است و خون شهدای دفاع مقدس در مسیر شهدای عاشوراست.

حسینی‌پور با بیان اینکه مردم پای نظام و شهدا ایستادند و آن‌چه ممکن است موجب رنجش مردم شود، انحراف برخی از مسئولان از مسیر شهداست، گفت: منطقه چهاردانگه ۲۲۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد که ارزشمندی و اعتقادات این مردم جای تقدیر دارد.

استاندار مازندران ادامه داد: بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد؛ کشور ما در طول ۴۳ سال فراز و فرود فراوانی داشت. دشمنان، برخی مزدوران و عناصر غرب‌گرا داخلی تلاش کردند مسیر انقلاب اسلامی را تغییر دهند؛ اما هوشمندی، درایت و رهبری امام خامنه‌ای توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی ادامه داد: رزمندگان مازندرانی در جبهه مقاومت سوریه و عراق خوش درخشیدند و اکنون باید همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مسئولان نسبت به مردم مسئولیت‌پذیر باشند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: حق مردم این است که از امکانات خوبی برخوردار شوند که تلاش داریم تا سال آینده عقب‌ماندگی این منطقه را رفع کنیم و نسبت به آسفالت اقدام جدی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها