مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی:

برگزاری ۱۰۰ عنوان میز خدمت به همت بسیج کارمندان در هفته دولت

سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه در هفته دولت بیش از ۱۰۰ عنوان میز خدمت به همت پایگاه‌ها و دفاتر بسیج ادارات در استان اجرایی شد، گفت: میزهای خدمت بسیج کارمندان در دو بخش عمومی و خصوص برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲ - 01September 2022

برگزاری ۱۰۰ عنوان میز خدمت به همت بسیج کارمندان در هفته دولتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «ابراهیم عباسی» مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی امروز در نشست هیئت اندیشه‌ورزی بسیج کارمندان استان با اشاره به اهمیت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی منشور مانایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تحقق تمدن نوین اسلامی و برپایی ظهور را در این بیانیه مطرح کردند و امروز رسالت بسیج تبیین، تشریح و گفتمان سازی بیانیه گام دوم است.

وی گفت: بسیج با روحیه جهادی و انقلابی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کند و امروز ساخت دولت اسلامی از مهمترین الزامات حرکت در راستای تمدن اسلامی است و بسیج کارمندان در این مسیر گام برمی‌دارد.

سرهنگ عباسی افزود: در هفته دولت برنامه های سازمان بسیج کارمندان در سطح ادارات و پایگاه‌های دستگاه‌های اجرایی و اداری با رویکرد جهاد تبیین و خدمت صادقانه به مردم برگزار می‌شوند. بسیج کارمندان با توجه به رسالت‌های ذاتی پرچم دار پیگیری مطالبات مردم از دستگاه‌های اداری و دولتی است که در این راستا طرح موفق میز خدمت را اجرا می‌کند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی ادامه داد: در سالجاری میزهای خدمت بسیج کارمندان با سه محور مساجد، مناطق محروم و کارخانجات برگزار می‌شود که در سال گذشته بیش از ۷۵۰ میز خدمت برگزار شد و بیش از ۶۵۰ مشکل مردم مورد بررسی قرار گرفت که کارگروه‌های تخصص برای بررسی و رسیدگی به آنها نیز تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت برگزاری بیش از ۱۰۰ میز خدمت به همت پایگاه‌ها و دفاتر بسیج ادارات در استان اجرایی شد، گفت: میزهای خدمت بسیج کارمندان در دو بخش عمومی و خصوصی با حضور ۱۵ دستگاه در کارخانجات و صنایع با محوریت رفع مشکلات بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی برگزار می‌شوند که تعدادی از آنها در هفته گذشته و تعدادی نیز در هفته آینده انجام خواهند شد.

سرهنگ عباسی ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی مدیران و کارمندان بسیجی یکی از مهمترین برنامه ها است و ۱۵ گروه جهادی در این راستا سازماندهی شده است و در سیل روستای آهنگران کارمندان بسیجی در لحظات اولیه وقوع سیل برای خدمت رسانی به مردم در روستا حاضر شدند و روند خدمت رسانی ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تهیه کتابچه شهید علیرضا بابایی از شهدای کارمند و مدافع حرم استان مرکزی، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح ادارات،‌ نذر اهدای خون و برگزاری میز خدمت در نمازهای جمعه استان از دیگر برنامه‌های بسیج کارمندان در طی روزهای اخیر به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار