پیام تبریک فرمانده کل ارتش به وزیر دفاع

امیر سرلشکر «موسوی» با صدور پیامی کسب رتبه برتر وزارت دفاع و پشتیانی نیرو‌های مسلح در بین دستگاه‌های اجرایی کشور را به امیر «آشتیانی» تبریک گفت.
کد خبر: ۵۴۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ - 01September 2022

فرمانده کل ارتش کسب رتبه برتر وزارت دفاع در بین دستگاه‌های اجرایی کشور را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی کسب رتبه برتر وزارت دفاع و پشتیانی نیرو‌های مسلح در بین دستگاه‌های اجرایی کشور را به امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

با گرامیداشت هفته دولت و با درود به روح مطهر شهیدان به ویژه رجایی و باهنر؛ کسب رتبه برتر وزارت دفاع در بین دستگاه‌های اجرایی کشور در شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی را که با مدیریت جهادی و مخلصانه جنابعالی و همت همکاران، متخصصان و دانشمندان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به دست آمده است تبریک عرض می‌کنم.

این افتخار که در سایه خدمتگزاری و مدیریت جهادی به عنوان شاخص دولت مردمی به دست آمده، برگ زرینی دیگر در تاریخ درخشان نیرو‌های مسلح در مسیر خدمت به اسلام عزیز، میهن و ملت سرافراز ایران است.

اینجانب تداوم توفیفات جنابعالی و مجموعه وزارت دفاع پشتیبانی نیرو‌های مسلح را در پرتو عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه) و تحت هدایت مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها